1 schijf opdelen in 2 stations

Status
Niet open voor verdere reacties.

ido435

Gebruiker
Lid geworden
10 nov 2010
hallo
ik wil graag mijn hardescijf van de pc op spitse in c en d
maar hoe moet dat en wat zijn de nadelen en voordelen er van
en wat is het risico ervan
alvast bedankt

Hoi...

Op zich zou dat mogelijk zijn.Ik gebruik daarvoor altijd een extern progje.
Nadelen zie ik er niet aan.Voordelen wel:Mocht er bijv iets onverhoopt met je OS (C) gebeuren dan heeft geen invloed op de data op D.
Mocht je het willen dan onderstaand progje downen(Home 7.0 version)
Dan van de eerste pagina van dat progje een screen hier plaatsen.Geef ook even aan hoe groot je C wilt hebben etc
http://www.partitionwizard.com/download.html

hoort deze opstart programma
ee blauwe achtergrond kleur met 3 laadbalkjes en een tekst venster?

Laatst bewerkt door een moderator:
Ongeveer als dit
[smallIMG]http://aboutfacts.net/Review/Review7_10/Large/MiniTool.jpg[/smallIMG]

zo iets zie ik het venseter van het programma
maar met opstarten zie ik dit
844IMG039_tn.jpg

Is goed.
Zou je de knop Reageer op vraag willen gebruiken? Nu quote je alles en zien we dus oa nog een keer mijn plaatje.;)

Plaatje kan ik niets mee.Je hebt toch wel de juiste gedownload?

EDIT: Denk het niet.Je hebt zeker bootable cd gedownd?Je moet wizzard hebben.Boven in die link van me.

Laatst bewerkt:
ja van de site die jij gaf en daarvan de home verzie

heb het na gezocht op internet bij andere verzie's was het ook al maar dan in een andere kleur en teksten en moeilijker

Download nou gewoon eens die bovenste.wizard 7.0 home.
Dan open je het progje en maak je een screen ervan en plaats je hier in dit topic.

Hoe screen te plaatsen:
Schermafdruk bijvoegen : van het actieve venster : [Alt][PrtScn] toetscombinatie. Start -> Uitvoeren -> mspaint.exe, Bewerken -> Plakken, Bestand -> Opslaan als -> [Bestandstype: JPEG] + naam invullen. Uploaden via de Paperclip knop in nieuw bericht.

ik kan op uploaden blijven drukken ook al is het onder de 100kb maar er komt niks te staan of er komt een foutmelding dat het bestand niet juist is
ik zal anders wel ff een video maken van de foto en op youtube zetten of een foto uploaden naar een andere site

die is op een andere pc genomen maar die ik ook op een andere pc met de zelfde programma's en software heb staan

Ik heb niets aan een overzicht van een andere pc.

ps: Denk aan je quote gebruik.

oja ff niet aan gedacht ik zal ff een foto van de andere pc nemen
maar hij is uiteindelijk na een dik uur klaar met laden dus de foto staan 2 schijven c en f

Laatst bewerkt:
Het is heel simpel:Ik kan je niet eerder helpen als dat ik zeker goed kan zien hoe je huidige situatie van de schijven is.Een foto is prima mits goed leesbaar.Hetzelfde geldt voor een screenshotje.:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan