1 update win7 doet moeilijk

Status
Niet open voor verdere reacties.

john ross

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
7 jan 2006
Berichten
1.016
Hoi,


mijn windows7 ultimate geeft iedere keer opnieuw aan dat er een update moet geinstald worden wanneer ik hem wil afsluiten.Dit doet hij nu al zo'n 14 dagen en begint me te irriteren.Hoe kan ik dit oplossen/uitschakelen zonder mijn laptop door het venster te gooien?



Gr. Jan
 
Geeft jij windows wel de kans om de update te installeren dan?

Normaal gesproken als op afsluiten druk gaat windows eerst de update installeren en daarna sluit die de PC uit. Het kan soms wel 6 minuten duren.
 
Hij heeft al verschillende keren de hele nacht de kans gekregen maar reeds na enkele minuten valt hij uit.Zelfs nog geen 6 minuten.
 
Er is mogelijk om windows update uitztetten. Maar als ik het zo lees is de update al op de PC en die moet alleen nog geïnstalleerd te worden.
Met andere woerden het uitzetten help niet meer.

Probeer het update handmatig te installeren. Ga naar start (linksonder)
1. In de zoek venster tik je " windows update " in vervolgens "enter".
2. Eenmaal in de Windows Update scherm zie je onder de Kop.
" Er zijn update beschikbaar voor uw computer" zie je de aantal "belangrijke update is beschikbaar" klik daar op. En met een vinkje kan je aangeven aan op " ok " drukken voor het installatie....
 
Ok, er zijn 2 updates beschikbaar, ben nu bezig met installeren en kom direct terug met goed of slecht nieuws.



Gr. Jan
 
Ok, 1 update is geinstalleerd de andere niet en heb gezien welke update elke keer mislukt(geschiedenis van updates)

Zie screenshot over welke het gaatjunk mail filter.jpg


Bij afsluiten staat nog steeds die melding van 1 update die moet geinstald worden maar heb hem handmatig uitgeschakeld.Ga nu laptop uitschakelen(na nog een poging om de update te installen) en daarna opnieuw starten.kom direct terug om te zeggen of de melding er nog staat of niet.



Gr. Jan
 
De melding blijft staan en wil niet installeren(terug een mislukte poging in geschiedenis) en handmatig downloaden en installeren lukt ook niet((((((

kan niet installen.jpg



Wat nu?
 
Laatst bewerkt:
Okey,
Maar even de duidelijkheid. Ik ga vanuit dat je in de update menu een vinkje hebt gezet voor de desbetreffende update toch.??
En welke is de up-date die niet geïnstalleerd wilt worden?? is dat de Outlook 2003 Junk Email Filter of wat anders??
 
Veel van deze problemen zijn op te lossen door de map SoftwareDistribution te verwijderen. Heeft het resetten van Windows Update niet geholpen, controleer dan of de (voor Windows Update noodzakelijke service) Windows Modules Installer niet is uitgeschakeld. Herstel bovendien de instellingen van Internet Explorer ([windowstoets+r[ -> typ control inetcpl.cpl,,6, knop Opnieuw instellen), dat wil ook nog wel eens helpen.

Lukt dit niet gebruik dan deSystem Update Readiness Tool om updateinconsistenties te herstellen.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan