Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
I7 is nutteloos voor hem, daarom zeg ik dat hij beter kan wachten op I5 als hij zonodig intel wil. persoonlijk was ik ook al voor phenom 2 gegaan hoor
Hoe kom je erbij?nutteloos?? de socket i7 is de toekomst
ONZIN. Socket AM3 is net nieuw. Het duurt nog tot half 2010 tot er weer iets gaat gebeuren op dit vlak bij AMD (daar is nog niet veel nieuws over bekend)de i5 gaat waarschijnlijk de socket 775 opvolgen en amd blijft nog eventjes op hetzelfde niveau met de phenom 2 wat overgens kwa prijs wel okey is ja maar kan toch niet tippen aan de i7 die dan wel duurder is
zo nuttenloos vind ik het niet om de i7 te kopen want als ik voor de phenom2 zou gaan dan zit ik over een half jaar weer te klagen door een nieuw op de markt gebracht amd socket
Hoe weet je dit zo zeker?terwijl de i7 nog heel wat jaartjes doorgaat met dezelfde processors....
Nieuwste van het nieuwste is meestal onverstandig... Althans.. voor je portemonnee.dit scheeld me dan weer een moederbord en geheugen mischien moet ik met de tijd dan alleen een andere snellere processor aanschaffen....
zo bekijk ik het.
na 4 jaar een nieuw moederbord en processor mag het van mij best wat kosten ,ik kan de btw ook nog afschrijven dus ik denk dat het niet nutteloos is om voor het nieuwste te gaan wat er op dit moment op de markt is.....
Hoe kom je erbij?
Socket i7 zal altijd hun extreme platform blijven,.dat is waarvoor het in het leven is geroepen.
ONZIN. Socket AM3 is net nieuw. Het duurt nog tot half 2010 tot er weer iets gaat gebeuren op dit vlak bij AMD (daar is nog niet veel nieuws over bekend)
i7 levert nauwelijks betere prestaties bij gamen.
De nieuwe i5 zal qua prestaties echt niet slechter presteren dan de goedkooopste i7.
Hoe weet je dit zo zeker?
Een aantal jaar geleden kwam AMD met socket 940. Deze was bedoeld voor de highend makrt. (jiust: hetzelfde als wat intel met de i7 doet). Dit plaatform is na het mainstream worden van socket 939 snel gedumpt. Of dit bij i7 ook niet gaat gebeuren is gissen.
Nieuwste van het nieuwste is meestal onverstandig... Althans.. voor je portemonnee.
En wat ik niet begrijp: je begint dit draadje met een paar goedkope flutvideokaarten, mar straks wil je wel de duurste processors gaan kopen. Vind jij het dan gek dat je adviezen krijgt als dat je niets hebt aan i7?
Je komt namelijk niet over als iemand die het maximale nodig heeft, qua systeem.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.