100% CPU met Webcam

Status
Niet open voor verdere reacties.

kreepmaster

Gebruiker
Lid geworden
21 okt 2005
Beste,

De laatste tijd heb ik erge last van 100% CPU wanneer ik aan het chatten ben. Met mijn Webcam.

Ik vind dit er lastig,
Als ik naar bijv. een ander venster ga, dan is mijn CPU weer richting de 10..
Dit valt mij het meest op wanneer ik met mijn vriend(in) aan het chatten bent..
En ik heb wel eens vaker last van een vastzittende msn.
dan bewegen smileys bijv. niet.
Ik heb mijn msn bewerkt met het programma MSN Slate,
Die verwijdert buzzer limiet, geeft een tintje van Windows Vista aan msn...

Ook krijg ik als ik met de webcam aan het uitzenden vaak berichten van Norton dat msn Messenger een virus is..
Dit bericht komt eigenlijk elke 5 seconde terug.. :'(

Weet iemand de oplossing?

systemspecs:
Windows XP (uptodate)
MSN 7.5.0322
GRTZ,

Kreepmaster

Bijlage:
http://www.kreepmaster.be/Tsja,,.JPG

Laatst bewerkt:
Verwijder MSN Messenger, maar vooral dat MSN Slate en indien aanwezig ook nog Messenger Plus.

Daarna MSN Messenger opnieuw installeren zonder MSN Slate.

Dan ben je ook alle Emoticons kwijt ??
Tsal; het proberen..

msn [at] kreepmaster[dotje]be

Edit:
Alleen msnSLATE weggedaan..
ik probeer het zo eerst weer..

Hj doet weer normaal..
Kga zo sluiten...

Laatst bewerkt:
Ik denk wel dat ik ff een patch ga gebruiken voor die banner.. +o(
sorry dat ik het zeg maar A-Patch vind ik te discrimineel.......:o :o

Ik heb inmiddels msn 8 geinstalleerd,
maar net als in msn 7.5.0322 ontvang ik om de seconde het bericht dat msn een virus is. :'(

Zal ik over dat virus nog een topic openen?

Misschien nog resten van dat MSN Slate....

We gaan MSN Messenger even helemaal verwijderen. Ook de mappen ervan.

Je raakt wel je zelf ingevoerde emoticons kwijt. Als je deze wilt bewaren moet je het even zeggen en dan krijg je daar een uitleg voor:)

Hoe je Messenger Plus helemaal kan verwijderen staat er ook tussen. Als je geen Messenger Plus gebruikt kun je de stappen met betrekking tot Messenger Plus overslaan.

Opnieuw installeren.

Er zijn meerdere manieren om MSN Messenger (en Messenger Plus) te verwijderen en daarna weer te installeren, maar bij de meeste manieren mist een stap.
Deze oplossing werkt voor meerdere problemen. Bijvoorbeeld als je iedere keer de melding krijgt ''er zijn nieuwe updates'' Dit is de oplossing:

Verwijder msn (en msn plus) en installeer msn (en eventueel Messenger Plus) daarna opnieuw. Volg deze aanwijzingen PRECIES (Niets overslaan):
1. Ga naar software en verwijder msn (indien aanwezig Messenger Plus).
2. Start de computer opnieuw op.
3. Ga naar je harde schijf en verwijder (indien aanwezig) de mappen van msn en Messenger Plus. Onderaan staan de mappen van MSN Messenger en Messenger Plus.
4. Start opnieuw op.
5. Ga naar de site van msn en download de nieuwste versie van msn (eventueel die van Messenger Plus).
6. Installeer msn (eventueel msn plus).
7. Start opnieuw op.
8. Kijk of msn het nu goed doet.

Soms is het nodig om na punt 3 nog even een registercleaner te draaien. -->CCleaner<-- kan je hier voor gebruiken. Punt B van de Handleiding.
Als je besluit een registercleaner te gebruiken is het aan te raden om een systeemherstelpunt te maken of een registerback-up.

Bij Messenger Plus kan je eerst een back-up maken van de instellingen. Open msn en ga naar plus>voorkeuren. Daar staat linksonderin back-up. Dan selecteer je ''instellingen exporteren. Kies een map uit en na herinstallatie kan je ze weer importeren.

De mappen:
MSN Messenger Mappen:
- C:\Program Files\MSN Messenger
- C:\Application Data\Microsoft\MSN Messenger

Messenger Plus mappen:
- C:\Program Files\MessengerPlus! 3

Dit zijn de standaard mappen. Dit kan bij jou anders zijn.

De dikgedrukte mappen zijn de mappen die bij punt vier verwijderd moeten worden.

De schijfletter "C:\" kan anders zijn. Dit is afhankelijk van waar je MSN Messenger hebt geïnstalleerd (tevens Windows want MSN Messenger wordt op dezelfde schijf geïnstalleerd als Windows).

Ik raad jou aan om ook even de registercleaner te draaien bij punt 3, maar let wel op de waarschuwing die er staat!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan