10GHZ Processor

Status
Niet open voor verdere reacties.

arnaud1996

Gebruiker
Lid geworden
22 feb 2009
hei,

ik heb net in een advertentie gelzen dat er een Intel Core 2 Quad Q9400 10.667MHZ:shocked::shocked::shocked:
Is dit een typfout of is dit waar?
M'n hoogste processor in huis is 2.4GHZ en het hoogste dat ik ken is 3.17GHZ ...:(

Tjonge jonge, je blijft het zien hè....mensen die voor het gemak vier maal de core rekenen en dan nog wel in een advertentie. Schandalig hoor. Misschien nog wel met opzet ook in de hoop dat er mensen intrappen.

Ben eigenlijk wel beniuwd naar de advertentie.Als het van een shop zou zijn is het helemaal schandalig:D

EDIT: Offline:rondje ziekenhuis

Laatst bewerkt:
hei,

ik heb net in een advertentie gelzen dat er een Intel Core 2 Quad Q9400 10.667MHZ:shocked::shocked::shocked:
Is dit een typfout of is dit waar?
M'n hoogste processor in huis is 2.4GHZ en het hoogste dat ik ken is 3.17GHZ ...:(

Wat m vreemd lijkt is dat de computers onder e quad core Q9400 ook rond die rekening zitten,4000MHZ,6000MHZ,9000MHZ:shocked::shocked:

Allemaal met 8000MB RAM:shocked::shocked:

10 ghz halen mischien alleen van die zieke overklokkers met airco cooling fzo.. ;)
mischien in de toekomst zijn er ooit een keer 10 ghz processoren maar nu nog lang niet igg.. :thumb:

10 ghz halen mischien alleen van die zieke overklokkers met airco cooling fzo.. ;)
mischien in de toekomst zijn er ooit een keer 10 ghz processoren maar nu nog lang niet igg.. :thumb:

En met overklokken echt ook niet hoor!

snelste wat ik gezien heb was een 5.0 ghz quadcore van intel watergekoelt die op aanvraag nog verder overgeclocked kon worden naar max 6.0 ghz, dit zat in een alienware.

vreemd genoeg staat die niet meer op de site van alienware (mss verwijderd omdat hij onstabiel was? of omdat het een limited edition was)

ook geen email adres op die site:o

hadden we even kunnen reageren:rolleyes:

stom niet goed gekeken

Laatst bewerkt:
Ook het verschil tussen GB(yte) en Gb(it) kennen ze niet.
Van een professioneel bedrijf mag je verwachten dat zij dat wel kennen.

ik heb het probleem al gevonden...

net ff gegoogle mapt...

het ligt in belgie verklaard een hoop :P

neej... mijn woonplaats staat aangegeven hier links onder dat plaatje...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan