127c =o

Status
Niet open voor verdere reacties.

Internall

Gebruiker
Lid geworden
7 apr 2006
Ik denk dat ik een klein probleempje heb

zie bijlage

HELP! PLZ!

Bijlagen

• WOOOOOOOW.GIF
    WOOOOOOOW.GIF
    24,2 KB · Weergaven: 59
127 TE HOOG. probeer eens de software opnieuw te instaleren en anders SUCSES

is dat onmogelijk dat het 127C is?
want me computer valt ook de heele tijd uit....

alle fans draaien
enig idee waar het van is? (mobo/videokaart/CPU)

Ik heb in m'n bios gekeken

daar stond:
MB temperature : 37C
CPU temperature: 31C

maar die derde (temp3 in speedfan) staat er niet bij
zou dat mij grafische kaart kunnen zijn?

zou kunnen heb je prongelijk hem op vollle kracht ingesteld (en draait die fan ook))))

Open even je kast en leg heel kort even je vinger op of liever in de buurt van het koellichaam van je videokaart om te checken of dat ding bloedheet is... 127 graden is namelijk de temperatuur waarbij de meeste GPU het [tijdelijk] voor gezien houden.... check even of de ventilator nog draait eb of er geen lading stof tussen de koelribben zit...

Speedfan kent niet alle typen sensors, dus het kan ook vals alarm zijn.... maar aangezien het systeem er ook mee stopt is er duidelijk iets aan de hand...

@ Killer555

EEN EPIDEMIE ? [of een dubbele persoonlijkheid]

Mijn videokaart voelt gloeiend heet aan (X1600pro 512mb shaphire)
cpu kan ik niet voelen,
maar fan van videokaart draait gewoon..
ik snap er niks van:(

joost mag het weten maar mijn CPU is gelukkig geen 127graden dus misschien dat ze daar anders soort weer hebben ik woon in zuidholland.

maar heren (of heer) reageer eens. ik ben benieuwd.

letop mijn woorden www.brandweer.nl staat zijn huis boven aan:p computer brand met als gevolg; 5 mensen en 10 huisdieren dakloos.:D

Mijn videokaart voelt gloeiend heet aan (X1600pro 512mb shaphire)
cpu kan ik niet voelen,
maar fan van videokaart draait gewoon..
ik snap er niks van:(

misschien kijk je er te veel mee nar verkeerde sites:D

nee hor. maar is je koeling er wel eens afgeweest dat je bijvoorbeeld er zelf een andere op heb gezet? is hij wel eens verschoven? heb je je systeem zelf gebouwt?

als ik bij everest home edition op GPU klik wil hij niks weergeven, leeg scherm :(

Het lijkt er dus op dat die fan op de video kaart niet gewoon, maar gewoon te langzaam draait... dus even vervangen voordat je videokaart er echt definitief geen trek meer in heeft...
Soms helpt het om de kaart uit de kast te nemen en de koelribben en fan met een kwastje en een stofzuiger zeer zorgvuldig schoon te maken.... maar de beste oplossing blijft: nieuwe fan

dat is geen goed teken. nogmaals heb je hem zelf gebouwd?

weet je zeker dat je moederbrod je GPU ondersteunt?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan