1606 could not access network location:. Onherstelbare fout bij Java installatie.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Helaas lukt het niet zo met de bijlagen want ik krijg een uitroepteken erbij en de tekts "invalid file".
De 2 bestanden die ik wilde sturen als bijlage zijn van het formaat .odg wat komt van Open Office.
Ik heb namelijk geen MS Office.

Ik heb Windows XP en ben er gisteravond ook achter gekomen dat roaming alleen is voor Vista en seven.
 
Je kunt toch gewoon doen wat ik in mijn handtekening heb staan? Dus een schermafdruk maken, die plakken in mspaint.exe, het bestand opslaan als type .jpg en die uploaden?

Tijs.
 
User Shell Folders.jpgShell Folders.jpg

Hopelijk is het nu wel gelukt.
Ik dacht dat Paint in MS Office zat maar het is dus Windows.
 
Aan die schermafdrukken is niets afwijkends te zien.

Misschien (afhankelijk van welke andere software je nog geïnstalleerd hebt) zouden andere register-sleutels een rol kunnen spelen.
Zie bijv. hier welke oorzaken Adobe kent van een 1606 melding.

Tijs.
 
Ik zal er naar kijken.
Vooralsnog wacht ik even omdat het misschien iets anders kan zijn.
Ik heb namelijk Java op beide computers verwijderd en op 1 computer opnieuw geïnstalleerd vanaf de Oracle site.
Dit keer met de installer.
Normaal downloade ik de hele exe file en installeerde die.
Misschien werkt dit beter maar ik heb mijn twijfels.
Zekerheid heb ik pas bij de nieuwste update (7update8).
Verder geen problemen met updates van andere software zoals hostman, spybot of avast.
Wel 1606 gehad op mijn andere computer bij het verwijderen van een try versie van Office.

Tot zo ver bedankt, ik laat nog horen.

Groetjes,

Kees
 
Het probleem is opgelost.
De nieuwste update 7u9 is succesvol geïnstalleerd zonder 1606 probleem.;)
Het zal er wel mee te maken hebben dat ik vorige keer de installer heb gebruikt i.p.v. de exe-file.

Bedankt voor alle hulp.

Groetjes,

Kees
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan