17"/19" tft scherm + DVI

Status
Niet open voor verdere reacties.

Raoul90

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
21 jan 2007
Berichten
1.666
Hallo.

Ik wil een nieuw scherm alleen ben ik er nog niet helemaal over uit welke grote ik wil.

17" tft met DVI aansluiting.

Kan ik wat voorbeelden krijgen.?

Heb bij me vader op 19" gegamed en dat vind ik eigenlijk te groot dus ga ik dan toch liever voor die 17".

Budget is iets van 170 euro. Mag wel iets meer. Kleur het liefst zilver.
 
Hier is een lijstje met 17" TFT schermen met een reactiesnelheid van 2ms t/m 4 ms[/url]

Persoonlijk zou ik voor de Samsung SyncMaster 740BF gaan, omdat ik zelf een 940BF heb en deze mij prima bevalt.
 
Nog meerdere voorstellen.

Bij Misco kan mijn vader iets van 15% korting krijgen op alles. Dus wat is daar dan een redelijks schermpje.
 
De Iiyama E1700S-B2 zou ik dan kiezen...

Toch ben ik het inderdaad eens met MrMusic, ook al heb je die korting dan ben je nog duur uit...
@MrMusic, bekend lijstje...
 
inderdaad niet de goedkoopste.

Ga wel ff die tweakers helemaal af.

Is dat D-sub ook voor die witte stekker?

En deze?

1
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Kon je niet gewoon je bericht aanpassen in plaats van steeds een nieuwe reactie maken?

Maare die "1" kun je wel vergeten bij die winkel. Voor de rest is hij wel aardig maar de kans is dat je met games kan merken dat het scherm een responsetijd heeft van 8ms.
 
Kon je niet gewoon je bericht aanpassen in plaats van steeds een nieuwe reactie maken?

Maare die "1" kun je wel vergeten bij die winkel. Voor de rest is hij wel aardig maar de kans is dat je met games kan merken dat het scherm een responsetijd heeft van 8ms.


Dan wordt het dus jou voorstel :) samsung
 
Als ik die samsung wil kopen dan ga ik naar de pricewatch van tweakers.

740BF

Dan ga ik naar de winkel waar hij het goedkoopst is

Salland

Maar dan staan er 2 met allebei 1 dode pixel?
 
Kijk dan bij de volgende winkel in de pricewatch.

Het is best wel logisch dat hij als eerste in de pricewatch staat want een beeldscherm met 1 dode pixel kunnen ze natuurlijk niet voor een nieuwprijs gaanverkopen..
 
Is er trouwens een groot verschil tussen de 740BF en de Iiyama E1700S-B2.


Want geen enkele van de winkels bij de pricewatch van de 740BF is in de buurt en ik wil toch wel graag het scherm zien voordat ik het koop.
 
Waar woon je in de buurt?

Omgeving utrecht.

Devil.

Bij beide ongeveer hetzelfde kwa welke specs er staan, bij die samsung staan er veel meer maar. 16.2 milj kleuren daar staat niks over bij iiyama.
 
Inderdaad, ze verschillen praktisch niets...

Het is alleen waar je voorkeur naar uit gaat. Het zijn beide goede merken.
 
Hier is een lijstje met 17" TFT schermen met een reactiesnelheid van 2ms t/m 4 ms[/url]

Persoonlijk zou ik voor de Samsung SyncMaster 740BF gaan, omdat ik zelf een 940BF heb en deze mij prima bevalt.

http://www.pcclub.nl/catalog/product_info.php?products_id=5520

En zou ik deze eventueel dus ook aan de muur kunnen hangen?

Moet ik alleen nog even een betaalbare steun zien te vinden. Goedkoopste tot nu toe is 70 euro. Want ik wil niet dat hij rechtstreeks aan de muur zit maar dus met zon stang uit zon platform uit de muur komt zodat je hem/haar beetje kunt bewegen. En er staat ook nog een bureau tussen de muur en mijn stoel in dus. :)
 
En deze dan, die ziet er ook wel super uit. Wel iets duurder

931C
 
Klopt, ziet er ook goed uit. Maar ik dacht dat je liever een 17" wilde...

Voor steunen zou je eens bij het merk Vogel moeten kijken, die hebben aardig wat van dat spul.

230,- voor een 19" TFT + steun is wel aan de lage kant lijkt mij..
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan