17"/19" tft scherm + DVI

Status
Niet open voor verdere reacties.
Klopt, ziet er ook goed uit. Maar ik dacht dat je liever een 17" wilde...

Voor steunen zou je eens bij het merk Vogel moeten kijken, die hebben aardig wat van dat spul.

230,- voor een 19" TFT + steun is wel aan de lage kant lijkt mij..

= exclusief steun
 
Bij vogel zijn die steunen net zo duur als mijn scherm zelf. :shocked:

Maar dat is ook allemaal voor televisie tot 40" ofzo maar ik heb gewoon een 19" schermpje. :confused:

Deze vogel gaat nog wel kwa prijs, 80 euro maar het moet toch nog wel wat goedkoper kunnen :) Dit is wel zoiets wat ik zoek. Dat ik het kan bewegen, naar links/rechts. Boven/beneden.


Hama iets. Vraag me af of dit wel stevig is.

Nog iets van Hama Maar ik wil weten hoeveel dit ongeveer uitsteekt. Want ik heb namelijk een bureau van normale maat. Dat is 80 cm ofzo? zoiets.

Maar ze hebben het bij beide over VESA Standard?


Nou ik heb heel shops.nl gehad :)
1.

Hier staan ook nog een paar van die steunen. Ga het zo is even bekijken. Elektro Shop
 
Laatst bewerkt:
Hallo,

Ben nog steeds niet helemaal overtuigd welk scherm ik ga kopen. (wandmontage komt later wel)

Wil zoiezo toch wel een 19"

Nou kijk ik even bij misco.

Hp

Deze hier staat dat dat scherm 8ms heeft.

Maar hier bij tweakers staat 20ms?

En bij hp zelf staat ook 8ms. HP

Dus ik neem aan dat het 8ms is :)

Acer

Bij comptechworld hebben ze ook het 1 en ander. Das vlakbij. Ook de 940BF. Niet goedkoopste. Afdingen ofcourse :)
 
Hallo,

Ik ben eruit het wordt de Acer AL1951Es.

Alleen hoe zit het me de pixelgarantie bij Acer?
Heb deze PDF wel. Alleen ik lees erover heen of het staat er niet in. Wat doen ze bij acer met dode pixels. Ik ga hem wel kopen bij Misco dus daar zal ik eerst wel het scherm inspecteren.

Bij misco staat er ook niet iets over bijkopen van pixelgarantie voor bijvoorbeeld een jaar alleen voor fuji en HP. (zie: dit)

En als er mensen zijn die dit scherm hebben kunnen mij die vertellen hoe deze bevalt?

Bedankt alvast.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan