2 pagina's worden na refreshen dezelfde pagina.

Status
Niet open voor verdere reacties.

sjoemie1985

Gebruiker
Lid geworden
18 dec 2008
hallo,

ik heb hier bij mij op het werk een intranet pagina met verschillende onderdelen, waar mijn collega's uit kunnen kiezen.
maar als je 2 van die aparte sites opent en je refresht 1 van de pagina's dan geeft hij in eens het zelfde weer als de andere pagina.:confused:
weet iemand hoe dit is op te lossen, dus dat je op de juiste pagina blijft ook al refresh de pagina's 100 keer?

m.v.g.

Je zou [Ctrl]F5 toetscombinatie kunnen proberen.

Kijk ook na of de link die in het Adres-venster wordt genoemd hetzelfde is voor beide pagina's. Zijn die links hetzelfde, dan ligt het aan de gebruikte web-programmeersoftware dat je nu in beide vensters hetzelfde gaat zien bij een refresh. Vraag dan aan de programmeurs om directe links ipv. een 'geprogrammeerde' link op de hoofdpagina.

Daarnaast zou je (als dat werkt) 2 browsers kunnen gebruiken ipv. 1 browser, dus (bijv.) FireFox gebruiken voor de ene pagina en Internet Explorer voor de andere.

Succes,

Tijs.

Laatst bewerkt:
Klinkt alsof hij je sessie gebruikt om bij te houden waar op de site je bent.

Ws een volledige redesign als je daar vanaf wil komen :/ De site werkt gewoon op een foute manier.

ik heb het opgelost wanneer ik in internet explorer de pagina in een nieuwe sessie open blijft de intranetpagina wel op de juiste pagina en de andere ook.

bedankt voor de info.

Bedankt voor de terugmelding van de oplossing die voor je werkt.

Graag nog de vraag op opgelost zetten: Klik op "Vraag is opgelost" in het vakje "Status van de vraag", iets verder naar beneden rechts op deze webpagina.

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan