2 problemen met spellen

Status
Niet open voor verdere reacties.

@ngelo

Gebruiker
Lid geworden
7 apr 2006
Berichten
6
met gta san andreas heb ik een vraag hoe ik men eigen muziek in het spel kan zette

en met the godfather kan ik niet uitstappen kan iemand mij helpen
 
Ik kan u alleen verder helpen met GTA San Andreas.
Je moet eerst de muziek die je wilt gebruiken in de map User Tracks in My Documents\Gta San Andreas plaatsen.

Daarna start je San Andreas en ga je naar opties en daar ergens bij audio instellingen ofzo moet je op iets met user tracks klikken. Dan gaat hij de map afgaan (dit kan even duren) en dan heb je de User Tracks player bij de radio stations.

Ik zit nu niet thuis anders zou ik het je in de fijnste details kunnen uitleggen.
 
@ngelo zei:
met gta san andreas heb ik een vraag hoe ik men eigen muziek in het spel kan zette

en met the godfather kan ik niet uitstappen kan iemand mij helpen
Zelf ken ik het spel San Andreas niet maar ik ken wel deel 3 van GTA en daar moet je je MP3 bestanden in het mapje MP3 neer zetten..(E:\Program Files\Rockstar Games\GTAIII\mp3)

voor The Godfather moet je een crack hebben heb ik begrepen van een vriend... welke? dat weet ik niet.. zal het hem vragen als ik hem weer spreek...
 
Uitstappen? Uit de auto bedoel je?
Weet dat het op de xbox dezelfde button is als instappen, kijk anders ff bij je controls hoe het ingesteld staat.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan