• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

2 tabbladen in één scherm

Status
Niet open voor verdere reacties.
Grietsen, zou de methode met de camerafunctie een optie voor je kunnen zijn.

zie bijlage

Hoi Haije,

ik ben al even begonnen met experimenteren.
Dit werken met de camera functie heeft heel leuke mogelijkheden in zich!
De boel doet echter wel wat "instabiel" aan, in de zin dat het plaatje na een bewerking vaak wat blijft flikkeren. Dit is subiet over als je "Esc" drukt. Net alsof ie dan even in een loopje zit.
Herken je dat? ...en heb je daar een oplossing voor?
En nog een extra vraag, wanneer ik dit in mijn structuur voor het nieuwe programma zou opnemen, gaat excel (en/of het werkstation) het nog wel trekken als ik op 1 werkblad 100+ van deze camerablokjes plak?

Hoi SNB,

Het blijkt dus toch wel redelijk mogelijk te zijn!

Bij mij raken er wel wat layout dingetjes verloren zoals titelblokkering en zo, maar dat zou ik met startup-code wel kunnen "lappen"

Hiermee is het probleem vind ik toch echt opgelost!
Ik moet er wel bij zeggen dat ik voor de finale uitvoering hoe ik ga bouwen ook in de optie van Haije mogelijkheden zie, maar daar heb ik nog wel wat twijfels over de stabiliteit.

Maar zo gaat dat, eerst inventariseren en indikken tot een goed plan en dan pas bouwen. Ik heb het te vaak andersom gedaan :P

Bedankt!

Hoi Haije,

ik ben al even begonnen met experimenteren.
Dit werken met de camera functie heeft heel leuke mogelijkheden in zich!
De boel doet echter wel wat "instabiel" aan, in de zin dat het plaatje na een bewerking vaak wat blijft flikkeren. Dit is subiet over als je "Esc" drukt. Net alsof ie dan even in een loopje zit.
Herken je dat? ...en heb je daar een oplossing voor?
En nog een extra vraag, wanneer ik dit in mijn structuur voor het nieuwe programma zou opnemen, gaat excel (en/of het werkstation) het nog wel trekken als ik op 1 werkblad 100+ van deze camerablokjes plak?
Grietsen,
Wat je beschrijft herken ik niet; heb er (dus) ook geen oplossing voor.
En voor wat betreft je nieuwe vraag: geen idee, is 100+ blokjes ook niet wat (veel te) veel?

Grietsen,
Wat je beschrijft herken ik niet; heb er (dus) ook geen oplossing voor.
En voor wat betreft je nieuwe vraag: geen idee, is 100+ blokjes ook niet wat (veel te) veel?

Is wel veel idd maar zou wél heel mooi passen in de structuur die ik in mijn hoofd heb.
Ik wil er liever niet pas achter komen als ik het doe.
Misschien ga ik daar nog een separate vraag aan wijden.

#19 over het hoofd gezien ?
Lijkt me belangrijk om te weten, maak eens een voorbeeldbestandje en leg eens uit waarom je die 100 blokjes nodig hebt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan