2 verbindingen op 1 pc. Is dat normaal?

Status
Niet open voor verdere reacties.
De DHCP op de host-verbinding ( chello) staat aan hoor.

Laatst bewerkt:
op een netwerkverbinding ( lan ) heb je toch geen mogelijkheid om dhcp aan te vinken?

Die snap ik even niet.

die 192.168.0.1 is het ip adres van de host binnen het netwerk, toch?

Geplaatst door slofje
hoe ping ik naar een modem?
In een dos-venster(dat van Win'98):

ping 192.168.0.1

En eventueel dat IP in je browser invoeren:

ht tp://192.168.0.1

(na de 2e letters hierboven heb ik een spatie geplaatst, maar die spatie moet je weglaten. Ik vind zo hinderlijk om een http-protocol in dit topic te laten starten namelijk)

Dennis.

Oh ja,

Dat had ik toch al gedaan.

ik heb gepingd vanuit een win98 sE machine naar de host 192.168.0.1

en als ik in de adresbalk dit doe krijg ik : " does not support loopback URL ht tp://192.168.0.1 ( niet met spatie natuurlijk)

Maar ligt dat niet aan de firewall? Want de ping gaat toch eerst naar buiten en dan weer terug naar mij toe?

Geplaatst door slofje
Maar ligt dat niet aan de firewall? Want de ping gaat toch eerst naar buiten en dan weer terug naar mij toe?
Ja dat klopt, vier paketten heen en 4 terug. Heb je dan op je Win'98 ook een Fire-Wall opzitten? Ja, probeer het maar. Je zou nu eigenlijk een internet verbinding moeten hebben.

Dennis.

PS. Ik ben echt kapot nu. Over een uur gaat de wekker.
Was ik maar fit.

Beste Dennis,

ik heb internetverbindingen. Dat is het probleem niet.

Ik kan op de clients niet doorlinken. De helpmij.nl pagina kan ik wel goed krijgen. maar als ik iets zoek op bv startpagina.nl , ( zoeken met google bijvoorbeeld) dan krijg ik wel pagina's met alle links, klik ik op een vandie links dan houdt het verder op en krijg ik een soort googlepagina. ( te zien op het aller eerste plaatje)

En soms moet ik wel een paar keer op vernieuwen drukken wil ik de pagina in beeld krijgen.

Als je steeds gedacht hebt dat ik geen internetverbinding met de clients heb dan heb je me verkeerd begrepen. ( of ik heb het je verkeerd uitgelegd:o )

Maar laten we er voor vandaag een punt aan draaien. Ook ik moet er straks weer vroeg uit.

Als je nou straks wakker schiet en je hebt nog een idee, mag je me een berichtje sturen hoor :D

Geplaatst door slofje
Beste Dennis,

ik heb internetverbindingen. Dat is het probleem niet.
Beste Slofje,

O, wat erg! Ik dacht dat je niet kon internetten.
Geplaatst door slofje

Ik kan op de clients niet doorlinken. De helpmij.nl pagina kan ik wel goed krijgen. maar als ik iets zoek op bv startpagina.nl , ( zoeken met google bijvoorbeeld) dan krijg ik wel pagina's met alle links, klik ik op een vandie links dan houdt het verder op en krijg ik een soort googlepagina. ( te zien op het aller eerste plaatje)

En soms moet ik wel een paar keer op vernieuwen drukken wil ik de pagina in beeld krijgen.
O, dan is dit zeker een ander probleem.
Geplaatst door slofje

Als je steeds gedacht hebt dat ik geen internetverbinding met de clients heb dan heb je me verkeerd begrepen. ( of ik heb het je verkeerd uitgelegd:o )
Ja, misschien heb ik je wel verkeerd begrepen.:o

Misschien om te beginnen JVM te gebruiken?

Dennis.

Laatst bewerkt:
Geplaatst door slofje
Maar laten we er voor vandaag een punt aan draaien. Ook ik moet er straks weer vroeg uit.
Over 2 uurtjes moet ik al naar mijn werk. Werk nogal heel ver weg, vandaar.

Dennis.

Ja, daar haal je een punt aan.

Als ik jvm wil ophalen bij MS dan krijg ik een bericht dat MS java niet meer heeft voor IE en je wordt doorgelinkt.

Met andere woorden , ik kan nergens geen goeie jvm meer vinden.

ik heb nog wel ergens een gedownload bestand maar dat is niet de goeie jvm

Dus als je een goede link hebt die wel werkt.......

Geplaatst door DENNIS90

Over 2 uurtjes moet ik al naar mijn werk. Werk nogal heel ver weg, vandaar.

Dennis.

Dan wens ik je welterusten

En bedankt voor je reacties en meedenken enz enz enz

Geplaatst door slofje

Dan wens ik je welterusten

En bedankt voor je reacties en meedenken enz enz enz
Ik zal die link even opzoeken, maar vrees dat je op die site ook al bent geweest. Een ogenblikje.

Dennis.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan