Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geplaatst door DENNIS90
Vanuit de Win'98 client.
Dennis.
Je liet juist zien dat dat kan.Geplaatst door slofje
op een netwerkverbinding ( lan ) heb je toch geen mogelijkheid om dhcp aan te vinken?
In een dos-venster(dat van Win'98):Geplaatst door slofje
hoe ping ik naar een modem?
Ja dat klopt, vier paketten heen en 4 terug. Heb je dan op je Win'98 ook een Fire-Wall opzitten? Ja, probeer het maar. Je zou nu eigenlijk een internet verbinding moeten hebben.Geplaatst door slofje
Maar ligt dat niet aan de firewall? Want de ping gaat toch eerst naar buiten en dan weer terug naar mij toe?
Beste Slofje,Geplaatst door slofje
Beste Dennis,
ik heb internetverbindingen. Dat is het probleem niet.
O, dan is dit zeker een ander probleem.Geplaatst door slofje
Ik kan op de clients niet doorlinken. De helpmij.nl pagina kan ik wel goed krijgen. maar als ik iets zoek op bv startpagina.nl , ( zoeken met google bijvoorbeeld) dan krijg ik wel pagina's met alle links, klik ik op een vandie links dan houdt het verder op en krijg ik een soort googlepagina. ( te zien op het aller eerste plaatje)
En soms moet ik wel een paar keer op vernieuwen drukken wil ik de pagina in beeld krijgen.
Ja, misschien heb ik je wel verkeerd begrepen.Geplaatst door slofje
Als je steeds gedacht hebt dat ik geen internetverbinding met de clients heb dan heb je me verkeerd begrepen. ( of ik heb het je verkeerd uitgelegd)
Over 2 uurtjes moet ik al naar mijn werk. Werk nogal heel ver weg, vandaar.Geplaatst door slofje
Maar laten we er voor vandaag een punt aan draaien. Ook ik moet er straks weer vroeg uit.
Geplaatst door DENNIS90
Over 2 uurtjes moet ik al naar mijn werk. Werk nogal heel ver weg, vandaar.
Dennis.
Ik zal die link even opzoeken, maar vrees dat je op die site ook al bent geweest. Een ogenblikje.Geplaatst door slofje
Dan wens ik je welterusten
En bedankt voor je reacties en meedenken enz enz enz
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.