2 vragen over java + 1 vraag over design.

Status
Niet open voor verdere reacties.

carlo boy7

Gebruiker
Lid geworden
28 feb 2009
Berichten
156
java
1. Waar kan ik een nederlandse java tut vinden?
Engles is (vreemd genoeg omdat ik altijd in engels progameer) bij mij verschrikkelijk slecht.

2. Ik heb tut's gevonden via google. Maar als je een java code schrijft moet je die "omzetten" dat lukt mij voor geen meter. Kunnen jullie mij dat ook uitleggen?

desing
Hoe kan ik een plaatje maken dat van alle hoeken te bekijken is?
Zoals google ketch.. Daarin kan je alle hoeken van een plaatje bekijken. Dit wil ik het liefste doen in php/ajax/js/html.

Kunnen jullie mij helpen?
Alvast bedankt
 
Java is best een pittige taal die je niet m.b.v. een paar tutorials kunt leren. Java is geen script taal zoals javascript en moet door een compiler omgezet worden en als er fouten in de source code zitten lukt dit niet en moet je dus de fouten eerst in de source code oplossen.

Ik heb net effe voor je gegoogled en deze Nederlandse java tutorial lijkt me een mooie om mee te beginnen: http://balusc.blogspot.com/2006/04/java-tutorial.html
 
bedankt

Bedankt, mijn vraag over java is opgelost.
Hoe kan ik mijn design vraag oplossen, misschien kan ik het beter uitleggen

Ik maak een afbeelding in Google sketch.
Als ik die opsla hoe kan ik dan met js/flash/html/php/ajax die afbeelding tonen.
Ik wil er dus graaf pijlen bij het plaatje zetten zodat je het plaatje kan roteren. Zodat je het plaatje van alle kanten bekijken
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan