2 vragen voor mijn website

Status
Niet open voor verdere reacties.

sanders

Gebruiker
Lid geworden
16 mrt 2001
Hallo
Ik zet met 2 probleempjes voor mijn website:

- Hoe kan ik er voor zorgen dat mijn site hetzelfde te zien is op een 17 inch beeldscherm en op een 21 inch beeldscherm. Op 17 inch is hij goed, maar op 21 inch herhaalt hij de achtergronden en menu achtergrond.

- Ik wil graag een nedstat teller, maar dat ik hem als enige kan zien, dat bezoekers niet kunnen kijken hoeveel bezoekers ik gehad heb. Heb al verschillende dingen in de html code geprobeerd, maar dit lukt niet. Of kent iemand een andere goeie teller. Bij men Host zit wel een teller deze telt echter alleen de unieke bezoekers, en ik wil weten hoeveel bezoekers ik per dag heb gehad (of ze uniek zijn of niet)

Ik hoop dat jullie wat antwoorden hebben, igg alvast bedankt.

Ik wil graag een nedstat teller, maar dat ik hem als enige kan zien, dat bezoekers niet kunnen kijken hoeveel bezoekers ik gehad heb. Heb al verschillende dingen in de html code geprobeerd, maar dit lukt niet. Of kent iemand een andere goeie teller. Bij men Host zit wel een teller deze telt echter alleen de unieke bezoekers, en ik wil weten hoeveel bezoekers ik per dag heb gehad (of ze uniek zijn of niet)

Bij nedstat gaat dat alleen bij de "betaalde" versie. Ik denk dat dat voor alle gratis tellers zo is.

Jacco

Het ligt niet aan de grote van de monitor, maar aan de gebruikte resolutie. Je kunt heel ingewikkeld een script de resolutie laten "uitlezen" en voor elke resolutie een aparte achtergrond maken. De meeste pagina's zijn gemaakt voor 1024x768, ga daar gewoon van uit.

en gebruik tabellen met een vaste waarde (dus pixels inplaats van %-en) voor de hoogte en breedte.
Op tabel- en op cel-nivo kan je een achtergrond zetten.

Olav

Geplaatst door sanders
- Ik wil graag een nedstat teller, maar dat ik hem als enige kan zien, dat bezoekers niet kunnen kijken hoeveel bezoekers ik gehad heb. Heb al verschillende dingen in de html code geprobeerd, maar dit lukt niet. Of kent iemand een andere goeie teller. Bij men Host zit wel een teller deze telt echter alleen de unieke bezoekers, en ik wil weten hoeveel bezoekers ik per dag heb gehad (of ze uniek zijn of niet)

Ik hoop dat jullie wat antwoorden hebben, igg alvast bedankt.

Maak een iframe van 1 bij 1 pixel en daar zet je je netstat teller in, je kunt er alleen maar zelf op , want jij moet naar de pagina waar het iframe staat en daar staat de teller, iederreen kan erop komen maar als ze hem niet zien weten ze ook niet dat hij er is :D

IK WEET NIET OF DIT LEGAAL IS, is dat niet ? verwijder mn post dan maar!

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan