2 Windows updates willen niet installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

vrouw

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
27 mrt 2010
Hallo.
Ik heb een windows 7 x64 en 2 Windows updates willen niet installeren.:evil:
de KB2547666 en de KB2570947.

Na eea gelezen te hebben heb ik
  • scandisk gedraaid maar zonder resultaat.
  • Ook één of andere hotfix van de microsoft site maar dat heeft ook niet geholpen.
  • De map software distributie hernoemt maar ook zonder resultaat.
Iemand nog een goede tip.:d

:o Hmm, er moet gevalideerd worden:o
jammer..

bij de tweede link krijg ik de melding dat deze niet voor mijn computer is....

Laatst bewerkt:
Als je naar Systeem gaat, RMK Computer, Eigenschappen, & dan even wacht zie je rechtsonder in het scherm staan of je 7 al geactiveerd is.
Zoniet, even activeren.

Om te valideren, ga je naar:
http://windows.microsoft.com/nl-NL/windows/help/genuine/what-is-validation
Lees het even door, & klik dan op de blauwe knop Nu valideren rechts.

Daarna zal je de Fix-it via Configuratiescherm weer moeten deinstalleren. Na de herstart moeten die updates via Windows Update dan gewoon werken.

Als je naar Systeem gaat, RMK Computer, Eigenschappen, & dan even wacht zie je rechtsonder in het scherm staan of je 7 al geactiveerd is.
Zoniet, even activeren.

Om te valideren, ga je naar:
http://windows.microsoft.com/nl-NL/windows/help/genuine/what-is-validation
Lees het even door, & klik dan op de blauwe knop Nu valideren rechts.

Daarna zal je de Fix-it via Configuratiescherm weer moeten deinstalleren. Na de herstart moeten die updates via Windows Update dan gewoon werken.

Mijn windows is geactiveerd.
Is snap alleen niet wat er met het genoemde 2e deel gebeurt.
wat gebeurt er na dat valideren? betekent dat dan mijn windows niet meer bruikbaar is:o
Wat bedoel je met de Fix-it om te deinstalleren?

Ik weet het, ik ben blond:love: maar kan je het misschien nog iets anders uitleggen zodat ik straks niet met de problemen zit?

The knight bedoeld dat je naar het configuratiescherm moet gaan dan naar programma's en onderdelen, zoek daar even FIX it, en klik boven in je scherm op verwijderen.

The knight bedoeld dat je naar het configuratiescherm moet gaan dan naar programma's en onderdelen, zoek daar even FIX it, en klik boven in je scherm op verwijderen.

Fix it staat bij mij niet in de lijst met de programma`s die je kan verwijderen:o

Dag vrouw
Probeer dit eens

Ga naar Configuratiescherm > Windows Update. Selecteer de updates die waarvan u geen melding meer wilt ontvangen door deze aan te klikken. Door de Ctrl-toets ingedrukt te houden terwijl u klikt, kunt u meerdere updates selecteren. Klik rechts op de selectie en kies Updates verbergen. U kunt deze actie altijd ongedaan maken door Windows Update opnieuw te starten en de optie Verborgen updates herstellen te kiezen uit het linkermenu.

Kies dan voor Naar Updates zoeken. Laat Windows nu rustig zoeken of je soms geen essentiële updates ontbreekt om de 2 aangeboden updates te kunnen installeren.

Oke, dat heb ik gedaan en na het zoeken geeft windows update aan dat er geen updates voor deze computer beschikbaar zijn.:(

Ok, Download nu deze hotfix naar je bureaublad.
Klik daarna rechts op de hotfix en voer uit als administrator.
Na de hotfix uitgevoerd te hebben , herstart je de computer.
Ga naar configuratiescherm > windows update.
Maak die 2 verborgen updates terug zichtbaar.
Probeer eens of het nu lukt om de updates te installeren.

De hotfix is geïnstalleerd en geen essentiele updates.

Ik zag er nog wel explorer 9 tussen staan die ik niet gedaan had omdat ik toch Chrome gebruik.
Ik ben die nu toch maar aan het updaten. Is wel een zware denk ik want daar is ie al ff mee bezig.
Ik ga zo te bed en morgen er weer verder mee.:love:

Ik laat morgen wel weer horen hoe het er voor staat.....:P

Ik denk dan dat daar de kneep zit lees #12 bericht van mij onder tip. IE is denk ik dan toch van invloed. Omdat je zegt ik zag IE 9 er tussen staat anders zou ik geen verklaring hiervoor weten. Maar vrouw we horen het morgen wel. Groet. :rolleyes:

Nou van alles nog geprobeerd met fixes en how to`s zoals op internet staat maar zonder resultaat.
Blijft maar foutmeldingen geven over de updates.
Ik ga ze nu maar verbergen heb ik er ook geen last meer van.:evil:

Nee, ik krijg Explorer 9 ook niet geinstalleerd.
De instal begint wel maar ergens over de helft begint ie te spacen en maakt ie hem niet af.:o:evil:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan