fullmetaljacket
Gebruiker
- Lid geworden
- 21 sep 2002
Ik ben me ervan bewust dat er al andere topics zijn over dit probleem maar ik hoopte meer info te krijgen want in dit topic en dit topic heb ik de raad opgevold maar heeft tot niks geleid.
Ik heb 2 tft-schermen (samsung SyncMaster SA300 en een Neovo F417)
Deze 2 schermen zijn beide aangesloten op mijn Radeon HD 6850 series kaart zoals hier te zien is.
De bovenste is van de samsung en de onderste van de Neovo, het kleine scherm geeft dus geen beeld, (alles wel correct is aangesloten) terwijl als ik de snoeren omdraai de groote geen beeld geeft.
Na wat googlen kwam ik er ook al niet achter wat het zou kunnen zijn.
Beide schermen hebben de correcte drivers geïnstaleerd en ook de kaart is up-to-date qua drivers.
Is het uberhaubt wel mogelijk om deze twee schermen op deze manier aan te sluiten, of is er een 2e kaart nodig?
Elk advies of hulp zou ik zeer op prijs stellen.
BVD.
Ik heb 2 tft-schermen (samsung SyncMaster SA300 en een Neovo F417)
Deze 2 schermen zijn beide aangesloten op mijn Radeon HD 6850 series kaart zoals hier te zien is.
De bovenste is van de samsung en de onderste van de Neovo, het kleine scherm geeft dus geen beeld, (alles wel correct is aangesloten) terwijl als ik de snoeren omdraai de groote geen beeld geeft.
Na wat googlen kwam ik er ook al niet achter wat het zou kunnen zijn.
Beide schermen hebben de correcte drivers geïnstaleerd en ook de kaart is up-to-date qua drivers.
Is het uberhaubt wel mogelijk om deze twee schermen op deze manier aan te sluiten, of is er een 2e kaart nodig?
Elk advies of hulp zou ik zeer op prijs stellen.
BVD.
Laatst bewerkt: