2e hands tv gekregen ipv 1e hands

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rencoo

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
6 mei 2009
Hallo,

Wij hebben 3 jaar geleden een grundig tv gekocht bij de E.P., die ging naar een kleine tijd kapot en toen hebben wij een nieuwe gekregen, tenminste dat dachten we.

Nu is deze kapot gegaan. We zijn toen bij de E.P. geweest om te vragen of er ook wat te regelen viel. Ze vespraken ze zich; ze vertelden dat deze tv al eerder was gerepareerd tewijl dat helemaal niet zo kon zijn. Wat bleek: de tv was al van iemand anders geweest en is toen gerepareerd.
Om zekerheid te hebben, hebben we het service centrum van grundig opgebeld om het te laten nakijken. Daar stond dat inderdaad in de computer dat de tv was gerepareerd op een datum dat wij hem nog niet hadden.

E.P. legt de schuld nu bij Grundig en van Grundig hebben we nog steeds niks gehoord!

Heeft iemand een idee hoe wij weer een nieuwe, dus geen 2e hands, tv weer kunnen krijgen?

Groeten,

Renco

Laatst bewerkt:
Hoewel ik niet helemaal snap wat het met een pc forum te maken heeft, bij deze het antwoord:

Ik zal er toch echt even achterna gaan en Grundig een belletje geven, het is namelijk je recht om een nieuwe tv te krijgen.

Hoewel ik niet helemaal snap wat het met een pc forum te maken heeft, bij deze het antwoord:
Euh, waarom hebben we dan de volgende sectie's?

Audio/video apparatuur > televisie/dvd/video

Hier staat ook de vraag in.:)

Tja, ze bovenop de huid zitten lijkt me.
Wanneer ik wel eens TV kijk(erg weinig)en kijk naar consumenten programma's, blijkt het nogal lonend te zijn om programma's als Kassa en RADAR erachteraan te sturen :D

zo werkt EP bij ons in de buurt ook,je moet je niet verbazen als je nieuw iets koopt dat het 2de hands is
dus altijd vragen naar nieuw artikel in doos die nog verzegeld is

zo werkt EP bij ons in de buurt ook,je moet je niet verbazen als je nieuw iets koopt dat het 2de hands is
dus altijd vragen naar nieuw artikel in doos die nog verzegeld is

Het geval is dat Grundig deze tv zelf heeft gestuurd naar EP.. dus verzegeld en al.

hallo ...

wat ik de laatste tijd doe ...
heb een probleem gehad met internet provider ...
en een klacht neerleggen bij de consumenten dienst doet wonderen ...
nadat ik meerdere malen zelf contact heb gehad met de betrokken partijen ...

greetzzzzz

Bedankt allemaal voor jullie reacties maar het probleem is nog steeds niet opgelost:(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan