Hallo,
Wij hebben 3 jaar geleden een grundig tv gekocht bij de E.P., die ging naar een kleine tijd kapot en toen hebben wij een nieuwe gekregen, tenminste dat dachten we.
Nu is deze kapot gegaan. We zijn toen bij de E.P. geweest om te vragen of er ook wat te regelen viel. Ze vespraken ze zich; ze vertelden dat deze tv al eerder was gerepareerd tewijl dat helemaal niet zo kon zijn. Wat bleek: de tv was al van iemand anders geweest en is toen gerepareerd.
Om zekerheid te hebben, hebben we het service centrum van grundig opgebeld om het te laten nakijken. Daar stond dat inderdaad in de computer dat de tv was gerepareerd op een datum dat wij hem nog niet hadden.
E.P. legt de schuld nu bij Grundig en van Grundig hebben we nog steeds niks gehoord!
Heeft iemand een idee hoe wij weer een nieuwe, dus geen 2e hands, tv weer kunnen krijgen?
Groeten,
Renco
Wij hebben 3 jaar geleden een grundig tv gekocht bij de E.P., die ging naar een kleine tijd kapot en toen hebben wij een nieuwe gekregen, tenminste dat dachten we.
Nu is deze kapot gegaan. We zijn toen bij de E.P. geweest om te vragen of er ook wat te regelen viel. Ze vespraken ze zich; ze vertelden dat deze tv al eerder was gerepareerd tewijl dat helemaal niet zo kon zijn. Wat bleek: de tv was al van iemand anders geweest en is toen gerepareerd.
Om zekerheid te hebben, hebben we het service centrum van grundig opgebeld om het te laten nakijken. Daar stond dat inderdaad in de computer dat de tv was gerepareerd op een datum dat wij hem nog niet hadden.
E.P. legt de schuld nu bij Grundig en van Grundig hebben we nog steeds niks gehoord!
Heeft iemand een idee hoe wij weer een nieuwe, dus geen 2e hands, tv weer kunnen krijgen?
Groeten,
Renco
Laatst bewerkt: