Een paar weken geleden heb ik een MEDION(R) ERAZER(R) PC X5305 D gekocht. Hierin zit een NVIDIA� GeForce GTX550Ti videokaart met 1 GB DDR5 videogeheugen. Ik heb 2 21 inch Dell monitoren en een Dell UltraSharp 27-inch. De 27 inch en 1 van de twee 21 inch monitoren heb ik aangesloten op deze videokaart. Dit werkte allemaal prima en dit kon ik gewoon via schermresolutie aanpassen.
Vandaag heb ik een Gigabyte GV N220TC-1GI gekocht. Deze heb ik in het tweede PCI slot gedaan, de tweede 21 inch monitor aangesloten en vervolgens heb ik de drivers van de installatie cd geinstalleerd.
Ik krijg nu echter alleen maar beeld op de 27 inch (hoofd) monitor. Beide andere monitoren kan hij niet detecteren.
Via het configuratiescherm zie ik wel NVIDEA configuratiescherm, maar als ik daar op klik krijg ik de volgende melding:
NIVIDEA beeldscherminstellingen zijn niet beschikbaar.
U gebruikt momenteel geen beeldscherm dat is aangesloten op een NVIDEA GPU
Ik heb al wel gegoogled op deze melding, maar vind niks nuttigs.
Wat moet ik doen om alle 3 de beeldschermen aan de praat te krijgen?
Vandaag heb ik een Gigabyte GV N220TC-1GI gekocht. Deze heb ik in het tweede PCI slot gedaan, de tweede 21 inch monitor aangesloten en vervolgens heb ik de drivers van de installatie cd geinstalleerd.
Ik krijg nu echter alleen maar beeld op de 27 inch (hoofd) monitor. Beide andere monitoren kan hij niet detecteren.
Via het configuratiescherm zie ik wel NVIDEA configuratiescherm, maar als ik daar op klik krijg ik de volgende melding:
NIVIDEA beeldscherminstellingen zijn niet beschikbaar.
U gebruikt momenteel geen beeldscherm dat is aangesloten op een NVIDEA GPU
Ik heb al wel gegoogled op deze melding, maar vind niks nuttigs.
Wat moet ik doen om alle 3 de beeldschermen aan de praat te krijgen?