mastermoto
Nieuwe gebruiker
- Lid geworden
- 23 nov 2009
Heb een kabel aansluiting. ziggo Alles in 1
Ik besturingsysteem gebruik Windows vista
Gebruik je een firewall en zo ja welke alleen via router en windows
Welk merk en type router of modem gebruik je. SITECOM Wl-341 V002
Als je draadloos verbinding wilt maken welk merk en type wireless kaartje gebruik je dan . 802.11N WIRELESS LAN CARD RALINK TECHNOLEGY.
Hallo ik ervaar het volgende probleem.
als ik met een netwerkkabel rechtstreeks naar de router ga heb ik gewoon internet en werkt alles prima. echter wil ik draadloos kom ik wel in verbinding met de router maar heb ik geen verbinding met internet. via de wireless heb ik een "local only" verbinding
als je aanklikt wat het probleem is staat er
"het probleem kan niet door windoows worden opgelost. Neem contact op met de netwerkbeheerder of met de internet provider.'
wat kan het probleem zijn?
Ik besturingsysteem gebruik Windows vista
Gebruik je een firewall en zo ja welke alleen via router en windows
Welk merk en type router of modem gebruik je. SITECOM Wl-341 V002
Als je draadloos verbinding wilt maken welk merk en type wireless kaartje gebruik je dan . 802.11N WIRELESS LAN CARD RALINK TECHNOLEGY.
Hallo ik ervaar het volgende probleem.
als ik met een netwerkkabel rechtstreeks naar de router ga heb ik gewoon internet en werkt alles prima. echter wil ik draadloos kom ik wel in verbinding met de router maar heb ik geen verbinding met internet. via de wireless heb ik een "local only" verbinding
als je aanklikt wat het probleem is staat er
"het probleem kan niet door windoows worden opgelost. Neem contact op met de netwerkbeheerder of met de internet provider.'
wat kan het probleem zijn?
Laatst bewerkt: