3gb

Status
Niet open voor verdere reacties.
DDR2 is het type RAM geheugen.

dus als je 3 GB DDR2 wilt moet je dus ook DDR2 sloten hebben om het in te doen.
 
het is dus hetzelfde? en het is een complete pc dus dan zal dat wel kunnen lijkt me
 
Vergis je niet, er zijn nog veel, heel veel PC's die geen DDR2 kunnen plaatsen hoor, dus eerst even uitzoeken!
 
Vergis je niet, er zijn nog veel, heel veel PC's die geen DDR2 kunnen plaatsen hoor, dus eerst even uitzoeken!


een pc die je in een winkel(IT's) koopt en er ddr3 in hebben, dan zal dat toch wel goed zitten hoor, ik denk niet dat een winkel een pc verkoopt met iets wat er niet in kan
 
Sorry, maar nu heb ik werkelijk geen idee wat je bedoeld.

Er zijn kort door de bocht 3 soorten DDR:

DDR1, is nog steeds gangbaar en wordt volop gebruikt

DDR2, moderner en het geheugen van "deze tijd"

DDR3, het gehuegen van de nabije toekomst, nog behoorlijk duur en nog niet veel gebruikt.

De sloten van deze diverse types zijn verschillend.

Wil je geheugen plaatsen/uitbreiden, dan MOET JE EERST WETEN welk moederbord je hebt met welke DDR sloten.
Daarnaast is het ook nog belangrijk welke maximale snelheid door het moederbord ondersteund wordt.

Maar ja, wanneer jij blindelings aan wil nemen dat het wel goed zal zitten:eek:
 
Wil je geheugen plaatsen/uitbreiden, dan MOET JE EERST WETEN welk moederbord je hebt met welke DDR sloten.
Daarnaast is het ook nog belangrijk welke maximale snelheid door het moederbord ondersteund wordt.

Maar ja, wanneer jij blindelings aan wil nemen dat het wel goed zal zitten:eek:[/QUOTE]


je begrijpt het niet, ik wil mijn pc niet verbeteren, maar ik koop een nieuwe!! pc, en bedrijven maken geen pc met ddr2 die er niet in kan lijkt me toch??

ik zou zelf nooit iets ergens in gaan zetten terwijl dat niet eens kan, ik geloof de bedrijf die het maakt
 
Wil je geheugen plaatsen/uitbreiden, dan MOET JE EERST WETEN welk moederbord je hebt met welke DDR sloten.
Daarnaast is het ook nog belangrijk welke maximale snelheid door het moederbord ondersteund wordt.

Maar ja, wanneer jij blindelings aan wil nemen dat het wel goed zal zitten:eek:


je begrijpt het niet, ik wil mijn pc niet verbeteren, maar ik koop een nieuwe!! pc, en bedrijven maken geen pc met ddr2 die er niet in kan lijkt me toch??

ik zou zelf nooit iets ergens in gaan zetten terwijl dat niet eens kan, ik geloof de bedrijf die het maakt[/QUOTE]


3 gb geheugen is niet aan t bevelen als je een 32 bits Operating System neemt. ga voor 2 GB, of neem 4 GB in een 64 bits OS. (vooral handig met vista 64 bits)
Als je een nieuwe pc gaat halen, kies dan voor DDR2, DDR3 is op dit moment nog niet super (Superduur ja) geschikt voor de normale eindgebruiker wegens hogere latencies. Ook al bereikt DDR3 hogere snelheden, als je goeie modules wilt, is 600 € de startprijs, terwijl je al mooi 2 GB DDR2 geheugen kunt halen voor 150 - 200 €
 
je begrijpt het niet, ik wil mijn pc niet verbeteren, maar ik koop een nieuwe!! pc, en bedrijven maken geen pc met ddr2 die er niet in kan lijkt me toch??

ik zou zelf nooit iets ergens in gaan zetten terwijl dat niet eens kan, ik geloof de bedrijf die het maakt


3 gb geheugen is niet aan t bevelen als je een 32 bits Operating System neemt. ga voor 2 GB, of neem 4 GB in een 64 bits OS. (vooral handig met vista 64 bits)
Als je een nieuwe pc gaat halen, kies dan voor DDR2, DDR3 is op dit moment nog niet super (Superduur ja) geschikt voor de normale eindgebruiker wegens hogere latencies. Ook al bereikt DDR3 hogere snelheden, als je goeie modules wilt, is 600 € de startprijs, terwijl je al mooi 2 GB DDR2 geheugen kunt halen voor 150 - 200 €[/QUOTE]

hoezo heeft mijn nieuwe pc 32 bits? wie zegt dat?
 
is 3gb ddr2 geheugen gewoon 3 gb ram?

of is dat heel wat anders


Nee hoor, dat is gewoon intern geheugen, wat ze ook ram noemen en ook is en dan is het van het type DDR2.

Welk besturingssysteem wordt erbij geleverd? en welk type ? 32 of 64 bits, denk de eerste, dan kun die gewoon aanpassen voor het gebruik ervan.
 
Nee hoor, dat is gewoon intern geheugen, wat ze ook ram noemen en ook is en dan is het van het type DDR2.

Welk besturingssysteem wordt erbij geleverd? en welk type ? 32 of 64 bits, denk de eerste, dan kun die gewoon aanpassen voor het gebruik ervan.

het is een acer aspire E380 met vista home, en bits geen idee
 
Die Vista Home is 32 bits. en na het updaten is het geheugenbeheer ook verbeterd.
 
Laatst bewerkt:
Vista Home is 32 bits. en na het updaten is het geheugenbeheer ook verbeterd.

Sorry voor de correctie maar hij de basic en premium home uitvoeringen zijn ook beide aan te schaffen in 64 bits. De meest gangbare is natuurlijk 32 bits, en dan zou ik ook gaan voor 2 GB memory.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan