4 foutmeldingen bij opstarten

Status
Niet open voor verdere reacties.
heb ie 6.0 gedownload en nu doet ie het wel.
dus bedankt voor jullie hulp. nu heb ik nog een vraag.
ie en outlook zijn nu in het engels hoe krijg ik deze weer in het nederlands en kan ik ie5 eraf halen of krijg ik dan weer ergens problemen mee.
 
sorry ie5 staat er niet meer op maar ie6 en outlook staan er twee x op kan ik er 1 weghalen???
en ik krijg nog steeds 1 foutmelding met opstarten die van kernel 32.
 
ja hij is virus vrij. heb gedaan wat ik moest doen.want ik moest ie6 downloaden voordat ik norton erop kon zetten. en ik zag nergens dat je dit in het nederlands kon downloaden.
 
dat moest van norton.en toen ik dat gedaan had kreeg ik norton er wel op.
heb ie nu wel in het nederlands maar dan is het weer ie5. en nu doet mijn outlook expresse het niet goed.
 
Vreemd: dat moest van Norton.
En hoe komt dat nu opeens in IE 5?
Heb je dat link gevolgd van Microsoft? Als 1 keer IE6 op de PC staat dan gaat hij niet terug naar 5.
Wat is nu met OE ? Wat gebeurd dan?
 
oke heb het nog een keer gedownload en nu doet alles het weer en ook in het nederelands.
bedankt he.
 
oke alles doet het nu wel maar krijg nog steeds 1 foutmelding bij opstarten. de foutmelding vn kernel 32.
opzich vind ik het niet zo'n probleem mar misschien weten jullie wat het is.
 
Er zijn : xxxx... veel fotmeldingen met KERNEL of KERNEL32.
Je moet de EXACTE foutmelding plaatsen ;)

Groetjes:D
Falco
 
Laatst bewerkt:
oke sorry dacht dat ik dat gedaan had.komt het.
kan het bestand c:|windows|system|kernel32.exe(of 1 van de onderdelen ervan) niet vinden.Controleer of het pad en de bestandsnaam juist zijn en of alle benodigde bibliotheken beschikbaar zijn.
 
De makkelijkste weg (beter op dit moment) is: zet Windows van de CD gewoon er overheen. Kernel32 is beschadigd. Om alleen kernel32 van de CD te halen is wat ingewikkelder dus zet gewoon Windows er overheen. Niets anders doen!
Als je niets anders doet blijven alle bestanden verder zoals ze zijn.


Groetjes :D
Falco
 
heb windows opnieuw geinstalleerd en nou doet mijn internet verbinding het niet meer.
na het opstarten komt de melding van ccapp heeft een fout met betrekking tot een module kernel32.dll op 0917 bff9dala registers:
met een lijst met namen.
wat nu?????
 
Internet verbinding kun je toch instellen?

Doet je antivirus programma nog?
CCAPP heeft met je antivirus programma te maken.
Ik kan niet vinden met de tekst van jou foutmelding.

Anders verwijder en instaleer Norton opnieuw.

Grtz
Falco
 
Laatst bewerkt:
waar kun je internet instelling vinden????
heb norton er op nieuw opgezet maar doet het nog niet.
 
tabje EXTRA vervolgens kies Internet Opties en tabje Verbindingen. Misschien staat aangevinkt: nooit een verbinding kiezen.
Als je op de kabel zit dan moet het op LAN staan anders moet: altijd mijn standaardverbinding kiezen aangevinkt staan.

Groetjes
Falco
 
ja daar was ik al geweest maar ik kan niks veranderen daar want de letters zijn niet donker kan nergens op drukken. maar ik zie wel dat nooit een verbinding staat aangevinkt.
 
Gebruik je kabel of telefoonlijn? Als je op de kabel zit dan moet het zo staan als in mijn bijlage. Als je telefoonlijn gebruikt dan moet je daar op toevoegen klikken en vervolgens de gegevens van je provider invullen.

Grtz
Falco
 

Bijlagen

  • ie verbinding.doc
    71 KB · Weergaven: 9
ik heb kabel en 2 computers met een router ertussen.
bij mijn computer staat het net zo als bij je bijlage alleen geen vinkje bij systeembeveilegingscontrole uitvoeren voor het kiezen.maar al die dingen van afnooit een verbinding kiezen tot aan systeembeveilegingscontrole zijn bij mij ook niet vet gedrukt dus ik kan niks b=veranderen.
ik geloof niet dat het nog gaat lukken he.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan