Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De eerste zal zijn vingers (gaan) aflikken met 64 bit en de 2e (games) griezelen vooralsnog van een 64 bit OS.
Tamelijk onbegrijpelijk wat hier staat.
Met 32 bits kan je maar 3,2 Gb adresseren, daar gaat enkel servicepack wat aan veranderen. Meer is technisch simpelweg niet mogelijk omdat je maar 32 bits hebt.
4 Gb kan geen kwaad, je gebruikt alleen 20% niet. Maar, volgens mij kom je met 2 Gb al ver genoeg. Ik gebruik zelden meer dan 70% van mijn 2 Gb (op Vista)
Ron
Het antwoord op deze "vraag" is al gegeven:bij mij staat er in mijn configuratie scherm wel dat ik 4 gig ram "zie" ,, terwijl dat bij voor Sp1 maar 3.3 gig was en ik er in beide gevallen 6 gig in heb zitten dus er is wel iets met Sp1..
Met SP1 zal er dus 6 GB worden weergegeven maar nog steeds maar 3,2/3,5 worden gebruikt.Dat is alweer achterhaald.
Wat SP 1 voor Vista doet is weergeven hoeveel RAM er in de PC steekt (4GB) in plaats van hoeveel gebruikt wordt (3,2/3,5). Persoonlijk vind ik dit was misleidend want de minder bekende gebruiker denkt nu 4 GB te kunnen gebruiken. Aan de andere kant voorkomt dit vele vragen (want bovenstaande vraag is wereldwijd wel een paar honderdduizend keer gesteld).
Waar bepaal jij hoeveel RAM er gebruikt wordt? Want 400 MB lijkt me er weinig voor Vista.maar door SP1 is mijn pc supper traag geworden mijn ram verbruik is soms 2.8 gig dat is egt belaggelijk veel voor als ik niets doe (ok msn draait en xfire) terwijl dat voorheen met 2 gig ram maar 400 tot 600 mb was dus ...
Gr. Jorrit
bij mij staat er in mijn configuratie scherm wel dat ik 4 gig ram "zie" ,, terwijl dat bij voor Sp1 maar 3.3 gig was en ik er in beide gevallen 6 gig in heb zitten dus er is wel iets met Sp1..
Als jij de 32 bit versie hebt............... dan is dat godsonmogelijk (dat Windows er 4 ziet)
Als jij de 32 bit versie hebt............... dan is dat godsonmogelijk (dat Windows er 4 ziet)
Vista Service Pack 1 geeft 4 GB weer. Ook 32 bits.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.