Hallo Rudi,
Programma werkt lekker, maar er zijn een paar puntjes die ik graag zou willen aanpassen.
Het beveiligen is gelukt. Code gevonden op het forum. Blad Bestelling beveiligd en de textboxen zijn te gebruiken.
- Wat me nog niet is gelukt is het toevoegen van de complete Art. lijst en deze in de textbox te laten werken. Blijft teruggaan naar 'Getalfilter'.
Heb de art. eigenschappen op 'teks't gezet, maar blijft toch niet werken. Snap dr niks van.
- Wat me ook opgevallen is tijdens het proberen, is dat ik bij het leegmaken van de tekstboxen met comm.button, ik twee keer 'delete' moet geven als ik meer dan
500 art. in de lijst zet. Het lijkt of er per "X" art. er 1 wordt opgeteld. Bij deleten van tekstbox, (met bv 600 art. blijft het aantal op bv 585 staan en na de tweede
keer 'delete' komt het aantal weer op 600 (bv).
Tweede puntje is dat ik een 'Korting' kolom heb toegevoegd, die net als op het 'aantal' (kolom N) de data zou moeten wijzigen op het blad Factuur. Nu moet eerst weer het 'aantal' worden gewijzigd om de wijziging op factur doorgevoerd te krijgen. De kolom 'Korting'staat verderop in het programma (kolom AS)
Ik had het idee dat ik de range (Kolom 'Aantallen' op Blad BESTELLING)die kon uitbreiden met een extra range (kolom 'Korting'), maar helaas niet gelukt.
gr, Rob