Guus abc †
Meubilair
- Lid geworden
- 12 feb 2004
Succes!
Guus.
Guus.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Typ achter de DOS-prompt: d:\win98\setupGeplaatst door dj_sj
ik ben nou bij het stuk waar je de win 98 cd erin moet stoppen maar hij pakt de Cd niet vanzelf welke code moet ik type om hem dat wel te laten doen???
Alle updates voor Win 98 zijn nog gewoon te downloaden. Als je naar Windows Update gaat, krijg je een hele lijst met essentiële updates te zien. Als ik me goed herinner moet je Servicepack 1 apart van de andere downloaden en installeren. Maar dat wordt op die site ook wel uitgelegd.Geplaatst door dj_sj
hahah ja ik geloof je gelijk ik haal eerst de nieuweste IE van internet en dan de service packs maar staan die van 98 nog op de site?????
Ik gebruik al jaren AVG en die is prima. Daarnaast gebruik ik ZoneAlarm (ook gratis) en ook daar ben ik heel tevreden over.Geplaatst door dj_sj
Is de virusscan AVG 6.0 goed??
Voor mij was het ook wel nuttig.Geplaatst door Guus abc
Typ achter de DOS-prompt: d:\win98\setup
Volg verder de aanwijzingen.
Als je cd-rom station een andere letteraanduiding heeft, moet je die d: natuurlijk veranderen.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.