Hoi allemaal,
Ik heb een vraagje over het maken van een a-record. Heb namelijk het volgende probleem. Ik heb bij een klant een windows server 2003 staan en wat werkstations. Nu kunnen ze op elke website behalve die van hun zelf. Nu ben ik er al achter wat het probleem is: de naamgeving van het active directory domein is hetzelfde als het internet domein... lekker handig.
Ook de oplossing al gevonden: een a-record maken in de dns met de naam www en dan vervolgens het ip opgeven van de website.
Alleen ik krijg dit niet voor elkaar
ik dacht voordat ik naar de klant ga eerst ff proberen op het werk op de eigen server, maar lukt dus niet. Heb een a-record gemaakt met de naam www en het ip-adres gegeven van nu.nl, ik ga vervolgens met een client naar internet explorer tik www.mijnbedrijfsnaam.nl in en ik krijg een wit scherm 
Iemand een idee wat ik fout doe?
Groetjes Ramsy
Ik heb een vraagje over het maken van een a-record. Heb namelijk het volgende probleem. Ik heb bij een klant een windows server 2003 staan en wat werkstations. Nu kunnen ze op elke website behalve die van hun zelf. Nu ben ik er al achter wat het probleem is: de naamgeving van het active directory domein is hetzelfde als het internet domein... lekker handig.
Ook de oplossing al gevonden: een a-record maken in de dns met de naam www en dan vervolgens het ip opgeven van de website.
Alleen ik krijg dit niet voor elkaar

Iemand een idee wat ik fout doe?
Groetjes Ramsy