• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

A1 naam Tabblad

Status
Niet open voor verdere reacties.

hazesoft

Gebruiker
Lid geworden
11 nov 2004
Geachte excel-experts,

Graag jullie hulp bij het volgende:

De bedoeling is dat alleen bij de eerste sheet het tabblad de naam van cel A1 krijgt.
Dit blad moet nl., als alles goed werkt, ongeveer 25 keer gekopieerd worden en in A1 staat steeds een andere naam. Bv. voorgevel, zijgevel enz.
De sheet Validatie en Berekening niet.
Het werkt wel, maar wanneer is in A4 en verder naar beneden met de validatielijst een ander profiel kies, krijg ik een foutmelding.
Ik hoop dat iemand van jullie dit kan verhelpen en het liefst zonder de sheet Start Daniël :confused:

Bijlagen

Geachte excel-experts,

Graag jullie hulp bij het volgende:

De bedoeling is dat alleen bij de eerste sheet het tabblad de naam van cel A1 krijgt.
Dit blad moet nl., als alles goed werkt, ongeveer 25 keer gekopieerd worden en in A1 staat steeds een andere naam. Bv. voorgevel, zijgevel enz.
De sheet Validatie en Berekening niet.
Het werkt wel, maar wanneer is in A4 en verder naar beneden met de validatielijst een ander profiel kies, krijg ik een foutmelding.
Ik hoop dat iemand van jullie dit kan verhelpen en het liefst zonder de sheet Start Daniël :confused:

@ Hazesoft bekijk nu eens rustig je eigen upload en probeer de 3 tabbladen uit het zal enkel in het tabblad ( Blad1 VBE editor ) dat de naam kan mag en zal wijzigen op de nadere tabbladen kan dat niet daar de macro enkel in blad1 ( editor ) staat .
De bedoeling van mijn sheet start was dat je een soort sjabloon had en dat deze direct opgeslagen wordt met een eigen tabblad naam dat is 1 copy/save bewerking .
Bekijk alles eens rustig wis op jouw computer alle bestandjes , je kan ze steeds vanaf dit forum terug opladen hetgeen je nodig blijkt te hebben .

Edit : of het nu over "Tekenreeks: K100.100.4" of calculatie gaat maakt niet uit , de opgestarte topic was "Tekenreeks: K100.100.4" en daar staat ook de sheet " start ":thumb: die ik in het leven heb geroepen > zie uitleg waarom boven . ;)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan