Aah ww netmail kwijt :@

Status
Niet open voor verdere reacties.

ecasmb

Gebruiker
Lid geworden
28 sep 2008
hallo,
nou het zit zo mijn vriend had op 1 april een grap uitgevoerd(weet niet hoe je dat moet zeggen)
hij werkte bij hetnet (bij de helpdesk) dus kon mijn wachtwoord veranderen dat heeft hij gedaan ik heb bericht gekregen en het nieuwe wachtwoord alleen ik ben de brief kwijtgeraakt je kunt nu denken JaJa .. maar eggt !please help mij (daarom ben ik ook naar helpmij.nl gegaan):D

Groetjes Max Boone, Ecasmb.com , Ecas12 Services

P.S Een ding: HETNET IS (...) HUN MET DIE SNELHEID VAN "8MB" NIXX VAN WAAR HEB MAAR 2MB:mad::mad::mad:

P.S op P.S: mag geen Scheld woorden zeggen dus doe het maar effe zo : (...)

Laatst bewerkt:
1 april? Vorig jaar?

Waarom bel je de helpdesk van HetNet dan niet?

Hoe kan het dat je ineens je wachtwoord kwijt bent dan?
Zonder wachtwoord kom je internet niet op lijkt mij... :rolleyes:
Dus waarom moet je je wachtwoord weer opnieuw invoeren?

reageer

ik weet het wachtwoord van de hoofd gebruiker niet van het sub account en ik heb het over het subaccount want die van de hoofd gebruiker = 4e1i938- en m'n tel is kapot en met mn mobiel kan ik geen 0909 nummers bellen

En je kan niet met de hoofdaccount wijzigingen doen in de subaccount :(

wachtwoord op ecasmb website

hallo,
nou het zit zo mijn vriend had op 1 april een grap uitgevoerd(weet niet hoe je dat moet zeggen)
hij werkte bij hetnet (bij de helpdesk) dus kon mijn wachtwoord veranderen dat heeft hij gedaan ik heb bericht gekregen en het nieuwe wachtwoord alleen ik ben de brief kwijtgeraakt je kunt nu denken JaJa .. maar eggt !please help mij (daarom ben ik ook naar helpmij.nl gegaan):D

Groetjes Max Boone, Ecasmb.com , Ecas12 Services

P.S Een ding: HETNET IS (...) HUN MET DIE SNELHEID VAN "8MB" NIXX VAN WAAR HEB MAAR 2MB:mad::mad::mad:

P.S op P.S: mag geen Scheld woorden zeggen dus doe het maar effe zo : (...)

Heb ik ook een vraag:
Stel dat iemand, die zich ecasmb noemt, een wachtwoord invoert op een showmodel van een laptop in een winkel in Hengelo en voor het wachtwoord verwijst naar z'n eigen, overigens zeer kinderlijke en amateuristische website, hoe moet dat wachtwoord dan worden verwijderd zodat de laptop ook weer geschikt voor verkoop is? (zonder juist wachtwoord is dit namelijk een vorm van misdaad/diefstal)
Heb je hier ook een passend antwoord op of blijf je liever mysterieus en illegaal?

Laatst bewerkt:
Heb ik een antwoord:

Persoonlijke vetes mogen jullie samen oplossen en niet Helpmij daarvoor gaan gebruiken.

opgelost !

ik heb het al opgelost de tel. doet het weer en heb de klantenservice gebeld de "Servicedesk" kan niet in de database .. die sukkels en jonasmb ik had ook gezegd wat jij zou zeggen
ik kon ook nep zijn en het wachtwoord van iemand anders veranderen maar dat is niet zo:)
oow jaa wie wil een website(1294 mb) voor 0 euri
*knip*

moderators close forum ! :close:

Laatst bewerkt door een moderator:
wachtwoord

Ok, je hebt mijn vraag niet begrepen, sorry.
Ik wil alleen graag weten welk wachtwoord ik moet gebruiken om een door jou aangemaakt account op een showmodel-laptop in Makro Hengelo te verwijderen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan