Aanhoudend diverse problemen met PC

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nou, nou, beetje vriendelijker zou wel fijn zijn….

En ik maar denken dat ik steeds iedereen netjes antwoord gegeven heb en ook nog veelvuldig bedankt. En ik hoef het natuurlijk niet met alle voorstellen eens te zijn.

Maar ik ken Senso inmiddels een beetje (ook uit vorige discussies). Als je niet precies doet wat de alwetende mijnheer Senso vraagt (eist soms) dan wordt hij kribbig en gaat hij vervelende en badinerende opmerkingen maken richting vraagsteller. Jammer! Past hij wel in het team?

Misschien vind ik het wel prettig als hij mij niet meer ‘helpt’.
 
Ja, jij draait de zaak om. Lees de hele topic nog maar eens goed na. Keer op keer zeg je dat je in herhaling valt en dat is ook zo omdat je de antwoorden en suggesties onvoldoende vindt en ter zijde schuift. Vervolgens begin je weer opnieuw wellicht ook omdat je denkt dat helpers je niet voldoende en goed begrijpen. Althans zo komt dat bij mij over.

Anderen en ik heb goede antwoorden gegeven op jouw essentiële vraag, maar jij doet telkens voorkomen dat je je daar niet in kunt vinden. Ergens houdt het dan op. Wat is er nu het enigste gemeenschappelijke aan de oude en nieuwe pc, dat is de 4 tb schijf! Alfred 2, Route99 e.a. helpers zijn niet de eerste de besten.

Ik help graag en hoef geen bedankjes. Als je anderen helpt moet je dat zonder voorwaarden doen en er niets voor terug verwachten.
 
Laatst bewerkt:
Dit wordt een welles-nietes discussie en daar heb ik geen zin in.
Wel jammer dat het zo moet eindigen.

En voor degenen die een bedankje wel op prijs stellen. Nogmaals dank...

Voor mij in ieder geval nu een punt achter deze discussie.....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan