Aanmelden met account

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lode2008

Gebruiker
Lid geworden
2 apr 2010
Berichten
680
Kan ik PC gebruiken zonder mij te moeten aanmelden met een account. Lode
 
Nee, er is altijd een account. Je kan wel aanmelden zonder een wachtwoord in te hoeven geven.
 
Zonder WW maar hoe de je dat . Is dit dan met een 4 cijferig getal Of gaat het totaal zonder En hoe doe je dat Lode
 
Als je niet een Windows account maar een lokaal account gebruikt kan je in de instellingen van dat account het wachtwoord verwijderen.
 
Dank voor uw advies en door er mee bezig te zijn ben ik die teksten al verscheidene keren tegen gekomen. Maar mijn probleem zit hier. Ik heb door omstandigheden Windows 8 terug geïnstalleerd en kon of vond mijn vroeger account LC niet meer terug ( om bv terug mijn One Drive te hebben) . Ik maak dus een nieuw aan TW en nu kan ik niet meer naar dat eerste LC terug gaan. En echt ik geraak steeds in de war en vandaar mijn vraag in het begin. Ik zal alles nog eens een paar keer moeten herlezen , maar voor ik wil veranderen of trachten mijn oud account terug in te stellen als begin aanmelding, moet ik meer zekerheid hebben of ik doe wellicht wee stomme dingen. Lode
 
Laatst bewerkt:
Ik heb nu twee microsoft accounts. Het eerste A daar staan nu al mijn mails en andere in. Maar ik zou graag terug B willen hebben met alles erin. Kan ik door BV een naam te switchen of op eender dewelke manier mijn allereerste account als standaard bekomen. MAW de A zou weg moeten en den B behouden blijven, maar alle gegevens van A moeten overgaan naar B. Is dat mogelijk door BV: van A, B te maken en moet ik dan eerst A wegdoen om B te bekomen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan