• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Aanpassen gegevens

Status
Niet open voor verdere reacties.

Brach

Gebruiker
Lid geworden
4 jun 2009
Beste,

Via een Userform heb ik het voor elkaar dat de gegevens te voorschijn komen.
Ik krijg alleen het programma niet goed geschreven om deze terug op dezelfde plaats te zetten.
Kan iemand mij er mee helpen, ik heb al een gedeelte van dat programma proberen te maken aan de hand van een ander voorbeeld.

Ik zie door de bomen het bos niet meer, dus als iemand mij kan helpen zou ik dat fijn vinden.

Mvg Hans

Bijlagen

Dit bestandje heb ik gebruikt of ik de mijne hier ook zo naar kon maken,
de vorige keer had ik ook zoiets en dat heb ik alsnog zelf gevonden.
Maar als ik naar eigen mening alles verander blijf ik maar foutmeldingen krijgen.
Daarom een vraag of iemand er naar zou willen kijken want ik ben niet zo heel bedreven met userforms en dat soort dingen.
Ik weet wel hoe je een userform moet maken enzo maar niet met gegevens ophalen en op dezelfde plek terug zetten.

Ik heb het bestand aangepast zodat de gegevens worden weggeschreven.
Tevens heb ik de invulling van de combobox aangepast.
Volgens mij kan je voorlopig weer vooruit.

Met vriendelijke groet,

Roncancio

Bijlagen

bedankt voor het bestandje.

Dit is precies zoals ik wil.

RE: Roncancio

Beste,

Opzich klopt alles zoals het moet zijn, alleen hoe krijg ik mijn combobox juist ?
Ik krijg nu veel lege regels en dan maar 1 naam om aan te passen.

mvg Hans

Beste,

Opzich klopt alles zoals het moet zijn, alleen hoe krijg ik mijn combobox juist ?
Ik krijg nu veel lege regels en dan maar 1 naam om aan te passen.

mvg Hans

Klopt.
Ik heb het al aangepast.

Met vriendelijke groet,

Roncancio

Bijlagen

Opgelost

Hartelijk bedankt,

Nu kan ik weer verder met alles en als er weer eens iets is zal ik weer om hulp komen vragen.

Mvg Hans

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan