• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

aanpassing bestand

Status
Niet open voor verdere reacties.
IN post 15 zeg je dat er 5 strookjes worden uitgeprint. met bestand 1.1-1
Nu 5 lege strookjes. Is dat met bestand 1.1-3 ?
Heb je PrintPreview gewijzigd in PrinOut ?

Kun je wel printen als je de cellen op blad sticker selecteert en dan printen.(handmatig)
Als dat wel lukt dan:
Neem de handelingen om te printen eens op met de macrorecorder ( als dat kan op een MAC)

Ik heb het geheel niet goed gelezen, sorry.

Hoi
hij print niet uit mar snijd losse stukjes af sorry voor de verwarring

en het andere bestand is voor mijn slangen wat ik nog gebruik deze is voor de kweek van Muizen en Raten.

Gr Theunie

Theunie, vul ALLES in met het formulier, en maak ZEKER GEEN lege regels in je tabel. Dan vraag je om problemen...En kijk naar mijn bijlage in je vorige topic...

Hallo allemaal

Vandaag eens goed met het bestand aan de slag gegaan al zo doende kom je er achter wat wel en niet werkt of wensen zijn

Is het mogelijk om op de start pagina nog de prijzen te kunnen zien ik heb ze wel al toegevoegd ook nog wat andere zaken toegevoegd en gedaan
maar ik kan helaas het zelf niet om zaken op de start pagina te plaatsen wie zou mij aub hierbij van dienst willen zijn.

Uit printen lukt nog steeds niet heb alles zever ik weet op google gezocht maar vindt geen oplossing of tip hij snijd twee kleine blanco stripjes af maak ik de cellen groter dan print hij drie of vijf smalle strookjes uit zonder dat er iets van tekst opstaat.

Bijlagen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan