Clashback
Gebruiker
- Lid geworden
- 12 mrt 2008
Ik ben op zoek naar een nieuwe laptop, die vooral gebruikt zal worden voor simpele dingen als internet, Word, mail, muziek luisteren, afentoe een filmpje kijken, e.d. Hoewel het ook mogelijk moet zijn om af en toe een PSD of InDesign bestand te bewerken of te laten zien. Overigens zal ik de laptop niet intensief nodig hebben voor Photoshop of InDesign. Daar heb ik een desktop voor. Wel zal ik 'm regelmatig mee op pad nemen. Dus enigszins stevig en/of betrouwbaar zou fijn zijn.
Budget is vrij laag, rond de 400 euro. Dus ik kan me voorstellen dat ik hier en daar concessies moet doen. Ik zag de HP G7-2272 op hardware.info voor 399,-. Dat klinkt bijna te mooi om waar te zijn. Is het dat ook? Of is er wellicht wat beters/stevigers/handzamers voor die prijsklasse te vinden? Een kleiner scherm (minimaal 15,4") is overigens een concessie waar ik geen enkele moeite mee zou hebben...
Bij voorbaat dank voor tips!
Budget is vrij laag, rond de 400 euro. Dus ik kan me voorstellen dat ik hier en daar concessies moet doen. Ik zag de HP G7-2272 op hardware.info voor 399,-. Dat klinkt bijna te mooi om waar te zijn. Is het dat ook? Of is er wellicht wat beters/stevigers/handzamers voor die prijsklasse te vinden? Een kleiner scherm (minimaal 15,4") is overigens een concessie waar ik geen enkele moeite mee zou hebben...
Bij voorbaat dank voor tips!