renspijl
Nieuwe gebruiker
- Lid geworden
- 21 jun 2012
Hallo allemaal,
Ik ben op zoek naar een nieuwe laptop die ik ga gebruiken voor het gebruikelijke filmpje kijken, tekstbewerking en gaming.
Graag zou ik mijn games op high of zelf evt. ultra willen spelen. Vooral Skyrim, Assassins Creed e.d.
Ik heb liever een 15,6" scherm, want daar ben ik aan gewend geraakt.
Mijn budget is niet zo heel groot. (max. €750,-)
Ik heb zelf al een beetje onderzoek gedaan en kwam op de volgende laptops uit:
- Medion Erazer X6815
- Medion Erazer X6812
(- BTO P•BOOK 15P35-GT555, maar die is naar wat research volgens mij nergens meer te krijgen. De specs zagen er wel goed uit
)
Mijn voorkeur gaat tot dusver uit naar de X6812, maar dat komt vooral door de specificaties. Ik weet het na wat meer onderzoek gewoon niet meer, welke grafische kaart nou beter is en welke nou niet, een i5 of een i7..
Hulp is gewenst! Graag zie ik uw mening hierover / evt. andere laptop voorstellen.
Alvast bedankt! :thumb:
Ik ben op zoek naar een nieuwe laptop die ik ga gebruiken voor het gebruikelijke filmpje kijken, tekstbewerking en gaming.
Graag zou ik mijn games op high of zelf evt. ultra willen spelen. Vooral Skyrim, Assassins Creed e.d.
Ik heb liever een 15,6" scherm, want daar ben ik aan gewend geraakt.
Mijn budget is niet zo heel groot. (max. €750,-)
Ik heb zelf al een beetje onderzoek gedaan en kwam op de volgende laptops uit:
- Medion Erazer X6815
- Medion Erazer X6812
(- BTO P•BOOK 15P35-GT555, maar die is naar wat research volgens mij nergens meer te krijgen. De specs zagen er wel goed uit

Mijn voorkeur gaat tot dusver uit naar de X6812, maar dat komt vooral door de specificaties. Ik weet het na wat meer onderzoek gewoon niet meer, welke grafische kaart nou beter is en welke nou niet, een i5 of een i7..

Hulp is gewenst! Graag zie ik uw mening hierover / evt. andere laptop voorstellen.
Alvast bedankt! :thumb:
Laatst bewerkt door een moderator: