Aanschaf nieuwe laptop.Welke?

Status
Niet open voor verdere reacties.

renspijl

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
21 jun 2012
Hallo allemaal,

Ik ben op zoek naar een nieuwe laptop die ik ga gebruiken voor het gebruikelijke filmpje kijken, tekstbewerking en gaming.
Graag zou ik mijn games op high of zelf evt. ultra willen spelen. Vooral Skyrim, Assassins Creed e.d.
Ik heb liever een 15,6" scherm, want daar ben ik aan gewend geraakt.
Mijn budget is niet zo heel groot. (max. €750,-)

Ik heb zelf al een beetje onderzoek gedaan en kwam op de volgende laptops uit:
- Medion Erazer X6815
- Medion Erazer X6812

(- BTO P•BOOK 15P35-GT555, maar die is naar wat research volgens mij nergens meer te krijgen. De specs zagen er wel goed uit :P)

Mijn voorkeur gaat tot dusver uit naar de X6812, maar dat komt vooral door de specificaties. Ik weet het na wat meer onderzoek gewoon niet meer, welke grafische kaart nou beter is en welke nou niet, een i5 of een i7.. :)
Hulp is gewenst! Graag zie ik uw mening hierover / evt. andere laptop voorstellen.

Alvast bedankt! :thumb:

Laatst bewerkt door een moderator:
Welkom op Helpmij..:thumb:

Ik heb de titel van de vraag aangepast.
"Ik kom er niet meer uit!" komt niet helemaal over waar het omgaat.;)

Succes met je vraag.

Frank Wannet
Supermoderator Helpmij.nl

Medion is niet al te best met laptop (tenminste je hoort er veel klachten over batterij en overhitting). Eigenlijk zijn er naar mijn mening maar 3 goede laptops: Asus, MSI en Toshiba. Maar dan zit je op zo'n 900 euro. Ik heb een Asus n75sf

@mas90009: Je vergeet Sony!:P

@TS: Ik zou voor die X6815 gaan want in die andere zit een stomme mobile i5 en geen 'echte' laptop i5.

@bassie9: mobile i5 is de enige 'echte' laptop i5.....

@ts: De Medion Erazer X6812 is meer gemaakt voor gamen en daar is die dan ook veel beter in dan de Medion Erazer X6815....

@frank bedankt, ik wist niet precies wat voor naam ik moest kiezen en het was al laat :o

@Mas Ik ken vele mensen die ook een Medion hebben er nog nooit problemen mee gehad. De 3 die je noemt en wat ik er mee wil doen liggen aardig over mijn budget heen :)

@Marcel Ik ga denk ik voor die x6812, denk je dat die Skyrim e.d. aan kan op hoge kwaliteit + goede fps?

In ieder geval hartelijk dank voor alle reacties tot dusver :thumb:

Net de X6812 besteld. Hartelijk bedankt voor jullie hulp iedereen!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan