Hallo,
Ik heb sinds kort Windows XP MC geupgrade naar Windows Vista Home P.
Nergens last van gehad, alleen tot ik wou gaan gamen.
Het betreft eigenlijk alle games.
Wanneer ik op 1680x1050 speel, kan ik even spelen, en dan ontvang ik een "egaal" kleur in beeld, (verschillend, van Zwart, Rose, Rood etc..) en dan loopt me computer vast, me toetsenbord + muis valt uit, en kan ik dus me PC opnieuw opstarten.
Wanneer ik de resolutie terug breng naar 1024x786 dan kan ik gewoon spelen zonder problemen, maar hiervoor heb ik niet een 22" Widescreen.!
Veder heb ik geen problemen met Vista, alleen wanneer ik de games wil spelen.
De specs van me computer zijn
AMD Athlon 64 2x 3800+
2GB DDR RAM geheugen.
550w Voeding
Geforce 8800GTS 320mb Videokaart.
Meer weten ?, just ask.!
Ik hoop dat iemand mij kan vertellen hoe ik gewoon alles weer normaal kan spelen met 1680x1050. (Guild Wars, WoW etc.) (moeten gewoon op High "X"aa kunnen spelen).
Ik heb sinds kort Windows XP MC geupgrade naar Windows Vista Home P.
Nergens last van gehad, alleen tot ik wou gaan gamen.
Het betreft eigenlijk alle games.
Wanneer ik op 1680x1050 speel, kan ik even spelen, en dan ontvang ik een "egaal" kleur in beeld, (verschillend, van Zwart, Rose, Rood etc..) en dan loopt me computer vast, me toetsenbord + muis valt uit, en kan ik dus me PC opnieuw opstarten.
Wanneer ik de resolutie terug breng naar 1024x786 dan kan ik gewoon spelen zonder problemen, maar hiervoor heb ik niet een 22" Widescreen.!
Veder heb ik geen problemen met Vista, alleen wanneer ik de games wil spelen.
De specs van me computer zijn
AMD Athlon 64 2x 3800+
2GB DDR RAM geheugen.
550w Voeding
Geforce 8800GTS 320mb Videokaart.
Meer weten ?, just ask.!
Ik hoop dat iemand mij kan vertellen hoe ik gewoon alles weer normaal kan spelen met 1680x1050. (Guild Wars, WoW etc.) (moeten gewoon op High "X"aa kunnen spelen).