Aantal games

Status
Niet open voor verdere reacties.

metian

Gebruiker
Lid geworden
20 mrt 2007
Hallo,
Ik heb sinds kort Windows XP MC geupgrade naar Windows Vista Home P.
Nergens last van gehad, alleen tot ik wou gaan gamen.
Het betreft eigenlijk alle games.
Wanneer ik op 1680x1050 speel, kan ik even spelen, en dan ontvang ik een "egaal" kleur in beeld, (verschillend, van Zwart, Rose, Rood etc..) en dan loopt me computer vast, me toetsenbord + muis valt uit, en kan ik dus me PC opnieuw opstarten.
Wanneer ik de resolutie terug breng naar 1024x786 dan kan ik gewoon spelen zonder problemen, maar hiervoor heb ik niet een 22" Widescreen.!

Veder heb ik geen problemen met Vista, alleen wanneer ik de games wil spelen.
De specs van me computer zijn

AMD Athlon 64 2x 3800+
2GB DDR RAM geheugen.
550w Voeding
Geforce 8800GTS 320mb Videokaart.
Meer weten ?, just ask.!

Ik hoop dat iemand mij kan vertellen hoe ik gewoon alles weer normaal kan spelen met 1680x1050. (Guild Wars, WoW etc.) (moeten gewoon op High "X"aa kunnen spelen).

Kweenie, komt er geen error ofzoiets? En de je PC voldoet aan de systeem eisen van het spel? Misschien heb je te weining video geheugen, een paar weken geleden had ik C&C 3 gekocht. Toen had ik hetzelfde probleem. ik kon niet op 1680x1050 maar wel op de lageren. Zo`n 22 inch breedbeeld neemt wel veel video geheugen in. Kheb een samsung 21 breedbeeld Syncmaster 206 bw.:thumb:

Laatst bewerkt:
Nou, hij moet het wel gewoon doen.
Want toen ik Windows XP Media Center er op had, was er geen probleem.
Sinds Windows Vista er opstaat werkt het amper nog. :S
En me PC voldoet aan alle eisen.. (bij elk spel)

Ja, was het niet zo, had ik geen topic geopend :P !
Iemand enig idee wat probleem zou kunnen zijn.

Ja, ik heb Windows XP Media center geinstalleerd, Vista er af gegooit, en nu nog steeds 't zelfde probleem, ik ga binnenkort opnieuw proberen door de games opnieuw te installeren, anders gaat Acer hier langs komen. want word knetter gek.

Je geeft niet echt antwoord op zijn vraag. Het lijkt mij ook dat je de nieuwste vista drivers voor je videokaart moet installeren. Mits je Vista weer hebt geïnstalleerd

1) Ik heb Windows XP geïnstalleerd, want Windows Vista komt hier verlopig er nog niet op.
2) Daarna heb ik de nieuwste drivers gedownload, en geïnstalleerd van me Videokaart.
3) Daarna heb ik opnieuw de game geinstalleerd, en gewoon weer op high (Zoo Tycoon 2 en WoW)

Helaas, ik krijg nog steeds dit vage beeld, en loopt weer alles vast.

Ja,, bij mij ook, nieuwe drivers enzo, had ik al gedaan..
Maar vind echt heel vaag, sinds Vista hier er op is geweest, doet hij dat. :S

Dan moet hij dat toch niet meer doen, wanneer Windows XP geinstalleerd is. ?
Vind heel vaag, heb dit namelijk ook nooit eerder gehad. :S

hey ik vraag ff iets heel erg off topîc(e-mail de antwoord belggleb@hotmail,com) op welke realm speel ge op WoW ? ik speel dat ook en nu on topic
ik heb ook vista en ik heb maar 1 ddr en nieuwe game zoals lost planet werken niet door te weinig ddram,,,, dus koop er nog 1 gig bij ofzo

dan heeft ie 3 gb ram he, 2 is meer dan genoeg. Volgens mij is je processor gewoon te sloom, want Vista verbruikt ook veel, en dan dat beeldscherm erbij...

1) Windows Vista is er allang weer af, heb Windows Media Center
2) Voor dat ik Windows Vista er opzette, deed hij 't gewoon.
3) Processor is goed genoeg om games op high te kunnen spelen.;)

Toch bedankt.
Maar ik heb Windows XP Media Center weer geinstalleerd, en heb nog steeds..
Maar bedankt voor iedereen die heeft geprobeerd te helpen, maar hopelijk komt deze week een monteur van Acer om er naar te kijken..

Laat ff weten wat het probleem is/was, misschien zijn er in de toekomst meer mensen die er problemen mee krijgen...
Succes nog!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan