aantal mb klopt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

12leendert

Gebruiker
Lid geworden
15 sep 2004
Vanmorgen op mijn externe harde schijf iets gedownload en nu geeft hij aan nog maar 3 mb beschikbaar.Uiteraard heb ik het desbetreffende programma eraf gegeooid maar helaas klopt het nog niet.
Er moet aan vrije ruimte nog minstens 120GB zijn .Iemand een ideetje:confused: :confused: :confused: :confused: :

Welk OS heb je?
Is in mapopties 'verborgen bestanden en mappen weergeven' aangevinkt?
Heb je schijfopruiming gedaan?

hoe voer ik een schijfcontrole uit.Ik zie bij opties alleen staan
error checking,defragmentation,backup.Het zeg me allemaal niet zoveel namelijk.

Wat bedoel je met OS. Er staat geen software op .Ik gebruik hem alleen om dingen die ik download erop te zetten want anders kan mijn gewone pc het niet aan.
Een echt schijfopruiming heb ik niet gedaan alleen een programma wat ik gedownload had eraf gehaald.

Ik kreeg ook en mailtje dat ik misschien een update moet doen van mijn driver.Maar kan dat geen kwaad voor het geen wat erop staat.En mijn software is winxpsp2:rolleyes: :rolleyes:

Laatst bewerkt:
XP Home? (Met professional kun je nog iets dieper graven...)
Maar goed.
Update welke driver? Dat heeft er niets mee te maken denk ik.
Als je in de Windows verkenner niets meer ziet van je schijfruimte dan die 3 mb staan er waarschijnlijk (of misschien?) verborgen bestanden op die schijf.
Je zou systeemherstel kunnen proberen.
Schijfopruiming is een opdracht die vindt je onder 'bureau-accessoires.
Hoe je Schijfcontrole moet doen vind je in de Help van Windows (gewoon in de Help 'schijfcontrole' typen).

ja ik had ook al een mailtje gestuurd naar `la cie `.Het merk van mijn schijf en ik kreeg naast wat info ook nog een programmaatje erbij om het probleem te verhelpen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan