aantekeningen maken in PDF

Status
Niet open voor verdere reacties.

madmuppet

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
5 dec 2001
Berichten
2.273
Bill Gates heeft het ons sinds de introductie van windows al beloofd, maar het zit er dan toch eindelijk aan te komen: het (bijna) papierloze kantoor. De hard- en software techniek zijn ondertussen in staat om dit utopia waarheid te laten worden. Eén van de bestandsformaten welke een gouden toekomst wacht is PDF. Alles wat je kan printen of scannen is immers om te bouwen tot PDF, en daarom compact en door iedereen te lezen. Eén klein probleem...... even met een accentueerstift wat markeren of met een potloodje ergens iets bijschrijven is er niet meer bij, en da's niet handig....

Let wel: ik wil dus geen PDF "openbreken" en er iets in veranderen, ik wil er gewoon een digitaal post-it papiertje op plakken of digitiaal een aantekening maken

Technisch zou dat toch niet zo'n probleem moeten zijn, en wat zoekwerk met Google leverde dan ook al snel het gewenste resultaat:
http://www.phil.uu.nl/legacy/sysdox/helpdesk/howto/pdf-annotation.html :love:

één klein minpuntje.... dit gaat over OS10 van Apple. :confused: Lijkt me dat iets dergelijks toch ook voor Windows moet bestaan?
 
De Foxit software kan dit soort dingen.

Kijk hier maar na welke van de software van hun geschikt is voor je. Met de betaalde Foxit Reader zou je het al moeten kunnen doen, maar andere Foxtit software ook, lijkt het (bijv. PDF Editor).

Tijs.
 
Bluebeam PDF Revu

Hoi, wij verkopen het programma Bluebeam PDF Revu voor dit doel (1e licentie 165 euro ex). Erg geschikt ook voor het reviseren van technische tekeningen en goed configureerbaar.

Heb je wat minder eisen en geen zin om geld uit te geven, dan kan het ook gratis met het programma PDF Xchange Viewer van Tracker Software.

Om PDF-bestanden te maken is PrimoPDF van Nitro erg handig en ook gratis.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan