Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Privacywetgeving
Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.
Ik wil het bestand factuur kunnen opslaan in Excel zonder telkens de ganse klantenlijst te zien (en mee op te slaan) van tabblad 2Als ik het goed begrijp wil je niet die validatielijst met alle namen zien per Excel bestand.
En ook niet het tabblad met klanten?
Op afstand blijft lastig werken en begrijpen.
GEVONDEN, om een of andere reden was het verkeerde blad ofzo geselecteerdNu krijg ik plots deze melding:
Expression.Error: De sleutel komt met geen enkele rij in de tabel overeen.Details:Key=Item=tbl.KlantenKind=TableTable=
ik heb niets veranderd aan geen enkel bestandnaam ofzo en toch komt dit, ik heb geen idee hoe ik dit kan herstellen...
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.