• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

aanvulling op extensie

Status
Niet open voor verdere reacties.

scroogy

Gebruiker
Lid geworden
5 sep 2003
Op mijn werk heeft mijn voorganger een spreadsheet gemaakt dat ik moet bijhouden.

Dit werkblad heeft als extensie xls:3, wie weet wat wat die 3 daar doet ?

thx

Laatst bewerkt:
Beste scroogy,

Waarschijnlijk staat er voor die 2 nog een dubbele punt.
Jouw voorganger heeft via de menubalk op Venster - Nieuw Venster geklikt. Je ziet dan twee keer hetzelfde bestand. Je kunt probleemloos alle vensters met een dubbele punt sluiten totdat je het origineel ziet. (herkenbaar omdat er geen dubbele punt met een cijfer achter staat)

Groeten,

Richard

richard1970 zei:
Beste scroogy,

Waarschijnlijk staat er voor die 2 nog een dubbele punt.
Jouw voorganger heeft via de menubalk op Venster - Nieuw Venster geklikt. Je ziet dan twee keer hetzelfde bestand. Je kunt probleemloos alle vensters met een dubbele punt sluiten totdat je het origineel ziet. (herkenbaar omdat er geen dubbele punt met een cijfer achter staat)

Groeten,

Richard

Je hebt gelijk, het is een dubbele punt.

Maar er is maar 1 venster, ik werk in :3 zijnde het origineel. Overigens, mijn voorganger is al een jaar weg en de PC is al meerdere keren afgesloten sinds die tijd. Gaan die vensters dan niet weg ?

Beste scroogy,

Het is een instelling die Excel onthoudt bij het opslaan van je bestand.
Het blijft ook 1 bestand, maar je kijkt er drie keer naar. Klik eens op Venster en je zult zien dat de naam van het geopende bestand er drie keer staat. Sluit er twee, en het nummer verdwijnt. Sla het dan op zodat je die nummering kwijt bent.

Groeten,

Richard

Great, dat was het. :thumb:

In eerste intantie "hoezo meer dan een venster" nu blijkt dat de andere vensters verborgen waren.

Lekker handig. :evil:

Bedankt Richard. :love:

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan