aanwezigheidslijst in acces

Status
Niet open voor verdere reacties.

willemvdp

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
23 nov 2012
Berichten
1
Dag iedereen!

Voor mijn vereniging ben ik in acces een bestandje aan het maken waar alle info van de leden in staat.
Ik wil hierin ook graag de aanwezigheden bij houden, hiervoor heb ik al een formuliertje gemaakt.
Ik heb een tabel met alle datums waarop mensen aanwezig moeten zijn en een tabel met leden.
Deze 2 vormen samen een relatie en zouden dan in een nieuwe tabel alle aanwezigheden moeten schrijven.
Het werkt naar behoren, maar ik moet voor iedere invoer opnieuw de datum kiezen, dan een lid en dan op aanwezig ja of nee, veel werk dus!

Is het mogelijk om een formulier te maken waar ik maar 1 maal een datum moet kiezen, en dan vanzelf
alle leden worden getoond met een bijhorend vakje om hun aanwezigheden aan te duiden?
Zoiets ongeveer:

Datum (keuzelijstje)

Lid 1 (selectievakje)
Lid 2 (selectievakje)
Lid 3 (selectievakje)
Lid 4 (selectievakje)
Lid 5 (selectievakje)
Lid 6 (selectievakje)
...

Hieronder voeg ik nog mijn bestand van acces, dan kunnen jullie precies zien wat ik bedoel!
https://docs.google.com/open?id=0Bz0ji3qLR7EbaUhCOUwwMWVCZzg

Heel erg bedankt!!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan