about config

Status
Niet open voor verdere reacties.

senior

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Berichten
992
Ik wil via about config enkele aanpassingen aanbrengen zoals hier op het forum al enige keren is geadviseerd. Maar als ik die aanbreng en ik start firefox opnieuw op, dan zijn deoude instellingen weer terug!. Wat doe ik verkeerd en hoe kan ik zorgen dat firefox de instellingen bewaart?


senior
 
about:config

Bedankt voor je snelle reaktie en sorry voor mijn late antwoord. Helaas is mijn engels dermate mager, dat ik de betreffende uitleg niet begrijp. Misschien nog een andere tip of iemand anders die mij kan helpen?



senior
 
about:config

Op het forum kwam de vraag hoe je firefox kunt versnellen. Daarvoot kun je aanpassingen doen bij o.a. pipeline en max requests. Dat wil ik proberen, maar wat ik ook doe, zodra firefox wordt afgesloten en weer opgestart zijn de oude instellingen weer terug. Nu heb ik het maar opgegeven want zo belangrijk vind ik het ook weer niet. Ik kan alleen niet hebben dat de instellingen niet worden bewaard. groetjes


senior
 
about:config

Inderdaad dat zijn de suggesties die ik niet blijvend kan instellen



senior
 
about:config

Helaas komt er geen response meer op mijn probleem. Ik sluit de vraagstelling af als opgelost en zoek op andere manieren verder. Bedankt voor alle moeite



senior
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan