Access crasht bij het naar beneden scrollen in een rapport

Status
Niet open voor verdere reacties.

kiter25

Gebruiker
Lid geworden
29 nov 2011
Hallo,

Hoe kan ik precies uitzoeken wat er misgaat als Access crasht bij het openen van een rapport? Kan ik dit in een logfile opzoeken? Het gebeurt keer op keer bij het naar beneden scrollen in de ontwerpweergave van een bepaald rapport...

@Octafish: ik bedoeld een rapport inderdaad ;)

Laatst bewerkt:
Je hebt het in de eerste zin over een rapport, en in de tweede over een formulier. Wat is het nu? OVerigens kun je een probleem niet in een logfile terugvinden, en dat was o.a. je vraag ;)

Het is een rapport inderdaad :) maakt dat het probleem gemakkelijker ?

Helaas niet :)
Kun je een voorbeeldje maken met een crashend rapport?

Poeh...je bedoelt een MDB bestand? Hoe kan ik het bestand het makkelijkste op het forum krijgen? Via megaupload ofzo?

Een testdb hoeft niet zoveel records te bevatten, maar wel uiteraard de tabellen waarom het gaat, en formulieren en/of rapporten. Eventueel afbeeldingen die zijn Ingesloten verwijderen. Als je de db daarna comprimeert en herstelt (belangrijke stap!) en vervolgens met Winzip of Winrar comprimeert, is hij meestal wel klein genoeg om te uploaden. Dat kan, als het bestand <100kb is, via de HelpMij tool. Is het bestand > 100kb, dan kun je met WinRar het bestand nog opsplitsen in deelbestanden van 100kb, die je dan wel kunt uploaden. En anders kan je ook een link zetten naar bijvoorbeeld www.mijnbestand.nl.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan