Ik heb een Accessdatabase waarbij ik naar Word een merge kan maken, ik werk hierbij met bladwijzers. Het betreft velden zoals naam adres e.d.
Dit werkt prima, nu moet ik echter een veld extra plaatsen wat uit een opzoektabel komt.
In dit geval krijg ik alleen het id in Word in plaats van de tekst.
Is het mogelijk om via Vba een bepaalde column aan te spreken binnen in zo'n veld.
Ik gebruik de onderstaande code:
Waarbij Soort nu bv Id 54 geeft in Word ipv de waarde Rood
Alvast enorm bedankt !
Dit werkt prima, nu moet ik echter een veld extra plaatsen wat uit een opzoektabel komt.
In dit geval krijg ik alleen het id in Word in plaats van de tekst.
Is het mogelijk om via Vba een bepaalde column aan te spreken binnen in zo'n veld.
Ik gebruik de onderstaande code:
Code:
strSoort = rst![Soort]
.....
.Selection.GoTo wdgotobookmark, Name:="BladwijzerSoort"
.Selection.TypeText strSoort
.....
Alvast enorm bedankt !
Laatst bewerkt door een moderator: