Paperwhite
Gebruiker
- Lid geworden
- 26 dec 2019
Ik heb een rapport met examenvragen. Bij sommige vragen hoort een afbeelding (bijlage). Deze afbeeldingen worden aan het einde van de vragen middels een rapport-voettekst weergegeven. De afbeeldingen (.bmp, .png, .jpg bestanden) varieren in grootte van 2 x 2 cm tot 18 x 24 cm.
Mijn probleem is dat ik de afbeeldingen op hun ware grootte wil afdrukken. Echter het kader waarin een bijlage in een rapport wordt weergegeven bepaald het formaat waarin de afbeelding wordt weergegeven. De door mij gebruikte instelling is "afbeelding/pictogram", "ingesloten" en "kader niet vullen".
Ik wil dus niet bijna een A4 reserveren om een kleine afbeelding weer te geven, als het past moeten er meerdere afbeeldingen op een pagina kunnen.
Gaarne advies hoe dit aan te pakken
( in een oude versie van Access met OLE was dit dacht ik geen probleem)
Mijn probleem is dat ik de afbeeldingen op hun ware grootte wil afdrukken. Echter het kader waarin een bijlage in een rapport wordt weergegeven bepaald het formaat waarin de afbeelding wordt weergegeven. De door mij gebruikte instelling is "afbeelding/pictogram", "ingesloten" en "kader niet vullen".
Ik wil dus niet bijna een A4 reserveren om een kleine afbeelding weer te geven, als het past moeten er meerdere afbeeldingen op een pagina kunnen.
Gaarne advies hoe dit aan te pakken
( in een oude versie van Access met OLE was dit dacht ik geen probleem)