Accounts binnen XP

Status
Niet open voor verdere reacties.

joanne

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
31 mrt 2001
Stel je hebt accounts aangemaakt voor familieleden, antivirus of anti spyware werkt toch ook voor de accounts die je hebt aangemaakt? Kortom in feite 1 pot nat? Dus niet nog apart installeren?
:rolleyes:

bij de meeste software dien je tijdens de installatie aan te geven of het proggie voor alle gebruikers of alleen de huidige dient geïnstalleerd te worden ...

Zéker niet apart installeren voor elke gebruiker.
Vaak zie je in de z.g. 'systemtray' direct naast de klok een icoontje van het virus- danwel antispyprogramma. Als dat bij de andere accounts ook zo is kan je er vanuit gaan dat het goed zit.
Het komt zelden voor dat dergelijke programma's slechts voor één gebruiker gelden. Ik heb dat tenminste nog nooit meegemaakt bij de installatie van antivirus- of spywareprogramma's

Nog één vraag Joanne:
Wat is nu de mooiste provincie van Nederland ...... !?!?!
Ik heb in Noord-Holland (geboren en getogen), Drenthe en Gelderland (nu) gewoond.
De eerste vind ik uiteindelijk de mooiste, maar ik kan me vergissen .....

Brabant

Valijn zei:
Nog één vraag Joanne:
Wat is nu de mooiste provincie van Nederland ...... !?!?!
Ik heb in Noord-Holland (geboren en getogen), Drenthe en Gelderland (nu) gewoond.
De eerste vind ik uiteindelijk de mooiste, maar ik kan me vergissen .....

:thumb: Noord :thumb: BRABANT :thumb:

Houwdoe :D

Voeg elkaar even toe op msn of ga met elkaar mailen maar helpmij is hier niet voor bedoeld

Nieuwe vraag, maar titel volstaat:

Binnen XP pro, 3 bestaande accounts.
Wat ik graag zou willen, is het creeeren van een extra account (voor gasten) met eigenlijk geen restricties als behalve dat deze account geen toegang heeft tot alle data die zich op de D-schijf bevindt. (en geldt dit dan ook voor bijv. word of excel die data hiervan af openen?)
Hoe kan ik dit doen? Via configuratiescherm -> accounts, via de schijf zelf of een andere manier misschien?

Alvast bedankt.

we gaan off topic

denk dat je dan toch beter eff een nieuwe vraag kunt starten :thumb:
das voor 'n ieder wat duidelijker :o

want deze staat al als opgelost :eek:

Martiny zei:
denk dat je dan toch beter eff een nieuwe vraag kunt starten :thumb:
das voor 'n ieder wat duidelijker :o

want deze staat al als opgelost :eek:

Oeps! Dat had ik niet in de gaten, dan maak ik een nieuwe!

Bedankt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan