Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geplaatst door bork
je kan proberen de accu totaal leeg te laten lopen, dus als je laptop aangeeft dat hij leeg is toch nog even die accu ergens anders op aansluiten om te zorgen dat hij HELEMAAL leeg is. als je dat niet kan, of het lukt niet. dan heb je nog maar een optie en dat is een nieuwe accu kopen. Als een accu namelijk snel leeg is betekent dit dat die accu " verwend" is. Hou er rekening mee dat een goede accu ongeveer 2/3 uur bij normaal gebruik stroom kan geven aan een laptop. dus als het bij jou korter dan dat is en je het niet voor gamen enzo gebruikt, dan pas is hij "verwend".
Geplaatst door Ries38
Hetzelfde probleem heb ik ook met mijn laptop. batterij is nog geen half jaar oud dus het lijkt me niet dat het daar aan kan liggen. Nu heb ik gehoord dat ik ergens de instelling kan veranderen voor wat betreft energieverbruik. Maar jageen idee waar en hoe
![]()
Iemand een idee?
Geplaatst door m@rio
Wat ik meestal doe als ik zo'n notebook terugkrijg is de notebook in de bios leeg te laten lopen en ook weer opladen in de bios.
Heel vaak is de accu niet het probleem maar "denkt" de notebook dat de accu niet vol is
Stoute jongen,
hebbie je batterij niet af en toe (elke maand)
bijna laten leeglopen?
Dat zal een nieuwe batterij zijn....![]()
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.