Acer Aspire M7711, een goede PC?

Status
Niet open voor verdere reacties.

MaartenDW

Gebruiker
Lid geworden
30 dec 2006
Berichten
74
Zoals de naam al zegt, is deze PC zijn geld waard? (800 euro)

Type M7711
Technische Specificaties

CPU Type Intel Core 2 Quad Q9300
Geheugen Grootte 4GB
Geheugen Type DDR2 (SODIMM)
Moederbord Chipset Nvidia MCP7A
Hardeschijf Grootte 1TB
Hardeschijf bus SATA-300
Optische Drive Type DVD-RW
Video Chip Radeon HD4650 (1 gig)
Verbindingen
Verbinding (Video Uit) DVI-I
Verbinding (LAN) LAN 1Gbps
Verbinding (USB/FW) Firewire 400, 2x USB 2.0
Verbinding (overige) 2x PS/2
Besturingssysteem
Besturingssysteem Windows Vista Home Premium
Uiterlijk
Kleuren Zwart
 
ja... het kan wel veel! najaah een comp is een comp het maakt eigenlijk niks uit hoe duur t kost als hij het teminste goed doet!:thumb:


hele mooie comp..ik heb hem al gezien






KungFu The Fighting for Problems
 
Maar... ben ik met aanschaf van deze computer prijs/kwaliteit/mogelijkheden goed uit? Of kan ik een betere PC voor minder geld aanschaffen?
 
Ja maar wat het ook is denk ook aaan de geldcrisis dus ik zou deze comp houden als ik jou was maar je moet het zelf weten... als je comp het maar goed doet dan is t toch gewoon goed is er dan wat mis met de comp?








KungFu The Fight for problems
 
Soso, niet duur
ik denk als je de soort gelijke onderdelen,
samenstelt dat je 50-70 euro goedkoper uitkomt,
 
Jaa. maar je krijgt er wel een uurtje werk bij,
maar ik denk dat je bij die pc ook het besturings systeem bij krijgt,
bij aparte onderdelen krijg je geen besturings systeem,
dus het zou niet zo veel uitmaken;)
 
Laatst bewerkt:
Hmm nou ik was er wel mee van plan wat spelletjes te gaan spelen. Misschien World of Warcraft of een ander leuk spel. Hoeze is de desktop niet geschikt voor gamen?
 
Te zwakke videokaart.
Je kan beter een iets simpelere processor nemen en dan een betere videokaart.
Ik zal iets samenstellen.

edit:
http://www.azerty.nl/winkelmandje/w...ct[190417]=1&product[7517]=1&product[47465]=1

691 euro zonder besturingssysteem. Je kan nu beter de testversie van Windows 7 gaan draaien.
In het najaar kan je dan Windows 7 kopen.

Als je de boel zelf in elkaar kan zetten, zou je voor de 59 euro zelfs een DDR3-systeem kunnen samenstellen.
 
Laatst bewerkt:
Bedankt voor de specifieke uitleg! Het punt is, voor mij is een winkel als Dixons of Computerland veel dichterbij en gemakkelijker dan websites zoals Alternate. Ik heb nogsteeds twijfels bij dit soort websites i.v.m. garantie, leverheid ect ect. Kan iemand mijn overtuigen dat websites zoals alternate betrouwbaar zijn?

Dank
 
Niet meer en minder dan dixons of computerland.

Zoek je een betrouwbare winkel, ga dan naar paradigit. Die staan in mijn ogen ver bovenaan qua service. Maar ja.. je bent wel duurder uit.
 
Ik bestel persoonlijk alles bij Alternate, niks mee aan de hand. Bij defecte dingen kun je gewoon terugsturen en krijg je negen van de tien keer gewoon gratis vervanging/geld terug.
Alternate is alleen wel iets duurder dan Azerty, maar ik bestel daar omdat ik er 5 km vandaan woon en ik er dus langs kan gaan als er wat is. Maar via de post werkt het ook allemaal goed.

Een pc bouwen is ook het moeilijkste niet. Dit kan, mocht je dit niet aandurven, elke fatsoenlijke webshop voor je doen. In de handtekening van marsmannetje vind je een topic waarin het bouwen van een pc uitgelegd wordt.

Persoonlijk vertrouw ik winkels als Dixons juist niet: die gasten hebben de ballen verstand van computers. Ja hij doet het, verder dan dat komen ze niet en garantie claimen is ook een hel bij dat soort winkels.. Daar komt nog eens bij dat je niet eens de installatie cd van Windows erbij krijgt, terwijl je er wel voor betaalt..
 
in welke omgeving woon je?
Want misschien is een middenweg wel mogelijk: webshop bij jou in de omgeving.

Goedkoop, maar toch terug kunnen.
 
Ik woon in de omgeving Haarlem. In principe is Amsterdam niet te ver voor mij. Ik heb persoonlijk slechte ervaring bij bijvoorbeeld MyCom qua service. Computerland daarintegen is een leuke zaak waar ze elke maand nieuwe aanbiedingen hebben.

Wat vinden jullie van een computer zoals deze:

57180506.jpg


In vergelijking met de M7711 heeft deze computer een andere videokaart en een MSI moederbord. De videokaart, is deze redelijk? Zo nee, de linker PC is wel €78 euro goedkoper, misschien voor dat geld een betere videokaart kopen?

Deze PC's trekken mij allebei wel aan, ik vind ze een prima verbetering ten opzichte van mijn P4 =)

Help mij! ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan